מערכת COL | יום י"ג אב ה׳תשס״ה 18.08.2005

הגוש שאיננו ניתן להריסה / יגאל קירשנזפט

חודש חלף. לפני חודש הראתי לאורחי את הישוב היפה בארץ: נוה-דקלים. את הבתים היפים, הצמחיה הנהדרת, את השמחה השולטת בכל. חודש חלף מאז המפץ הגדול ששלח את שנינו לאישפוז ומנוחה בבית. חודש אחרי –עולם אחר, עולם של שקיעה: מכולות על הדשא, ארגזים בחצרות ועינים דומעות.. אוירת גירוש באויר. שואה ממשמשת ובאה....האדמה מתחילה לרעוד ....הלב ממאן להאמין. למה? למה? מה עשינו? מה פשענו?? מנסים להבין, לנסות ולקלוט שעוד מעט ח"ו, אולי כבר לא נהי'ה כאן, בתינו ימסרו לאויבינו... אנחנו נהפכים לפליטים, להומלסים חסרי בית. "מישהו בא לבקר אותך", ידידי היקר אבי זקוטו , יו"ר מזכירות רפיח –ים ומנהל מחלקת האחזקה במועצה. עינינו נפגשו. " באתי להיפרד... כבר אין רפיח-ים.." המילים נעלמות. חיבוק עז, סכר הדמעות נפרץ... פתאום עוברות בחטף השנים, הארועים הרבים שעשינו יחד.
הגוש שאיננו ניתן להריסה / יגאל קירשנזפט
מפכ"ל המשטרה מבקר ביום רביעי בביתו של ר' יגאל קירשנזפט
" שלח פקס והכל מסודר". הרכב המוביל את תהלוכת ל"ג-בעומר, התנור לאפית המצות, קריאת המגילה ברפיח-ים, הדגלים הבמות לכל המסיבות, בנית הסוכה הניידת, וגם ל"ע, חפירת הקברים לחברינו ז"ל. כל זאת עובר אך לא נעלם!

אמת נפלאה של אהבה גדולה בין כל הזרמים והישובים בגוש, נשמות גדולות! היכן ראיתם רכז בטחון בעל רעמת שער הכותב כאדמו"ר ומפרסם דברי תורה לרבים? מסירות נפש שאין כמוה : עשרות אלפי פצמרי"ם, טילים, חדירות וארועי ירי, עזרה הדדית – גוש שכולו חסד ואמת! גמחי"ם הפועלים ללא לאות ובשקט מוחלט. עשרות טונות ירקות מחולקים חינם לנזקקים בארץ. זה הגוש שלנו! את זה, איש לא יכול לקחת לנו!

נזכור את הסבלנות והסובלנות השולטת בכל. בבתי הכנסת, בתור לצרכני'ה בבנק, ובכלל. זהו העמוד הכתום המתרומם אלעל. מולו - עמוד הקלון המתמוסס. מול הכנסת האורחים הנפלאה ללא גבולות – כוחות השחור המגרשים, האטומים, המכים והורסים את המקדש הנפלא שנבנה כאן. לא נשכח ולא נסלח לכל הפושעים, השולחים יד בבתי מקדשנו ומחטטים בקברות קדושינו.

נהלל בכל פה את הנוער הנפלא- נוער הגאולה המתמודד בעז, באמונה ובנחישות מול כוחות השחור. נוקיר תודה לכל מאות האלפים בארץ ובעולם שהאמינו ותמכו בנו ונוקיע את הגמדים, השפוטים .. שהפקירונו. נזכור לנצח את הצדיקים הכתומים שונאי הבצע ונוקיע את לוקחי השוחד למיניהם שהתעוורו ובגדו בנו.. נעלה על נס את חברינו היקרים פעילי הבטחון, ההצלה והדוברות, שעשו מלאכתם קודש אל מול תשקורת עוינת העוטפת אתרוגים מסריחים..

איש לא יוכל לקחת לנו חברי אמת אלה! לא ניתן לקחת את הרוח, לא ניתן לעצור את הקדושה ולא לכלוא את האמונה. לא מחסומים, לא קונצרטינות ולא פצמרי"ם, יעצרו את סופת האמונה הכתומה שכעת יוצאת מכאן לכבוש את הארץ כולה ולהביא סוף סוף את משיח צדקנו. נזכור לעולם את חברינו שנמצאים תחת כנפי השכינה ונתפלל תדיר על אחינו הפצועים בנפש וגוף, שהשקו מדמם את חולות הגוש.

אנו באים בימים – מגורשים מכאן שלמים בעשיה רוחנית וממשית: עשינו הכל ! התפללנו, נתנו צדקה, הפרחנו את השממה, יצאנו להפיץ ולקרב את אחינו ברחבי הארץ, הקרבנו קורבנות רבים על קידוש שמך. אנו שואלים וזועקים : ע ד מ ת י ? ? ?

אין לנו אלא לבקש ממך אבינו היקר : אנא, הבא מיד את הגאולה השלימה!

אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח.. אחכה לו בכל יום שיבוא!
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
אין סיבה!
י"ג אב ה׳תשס״ה
בס''ד
אין בכלל סיבה לדבר הנורא שקוראים לו "התנתקות" חוץ
מסיבה אישית של שרון שכולנו יודעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.
לרבקה , שמחה וללאהל'ה
י"ג אב ה׳תשס״ה
התמונה חבל"ז
אנחנו אתכם
3.
יגאל ויסכה וכל הילדים המקסימים של משפחת...
י"ג אב ה׳תשס״ה
אנחנו בכפר חב"ד מצדיעים לכם ומעודדים אתכם
תחזיקו מעמד
תושבי כפר חבד האוהבים ומעריכים
4.
חב''ד היפה
י"ג אב ה׳תשס״ה
ר' יגאל צריך ללמוד ממך מה זה אהבת ישראל .עד הרגע האחרון דיברת בעוז וברכי נועם .כפי שהרבי אמר לאחד שעבר בדולרים מחבל עזה .שעזה זה עוז ומתוך דרכי נועם.
5.
חייל אמיתי שהיה לי לאות ולמופת
י"ד אב ה׳תשס״ה
את יגאל זכיתי להכיר לפני שנים רבות כמילואימניק כאשר היה רכז הביטחון של נווה דקלים. בעבר זכיתי לעשות עימו קצת פעילות לקירוב יהודים ברפיח ים ובהוה זכיתי לסייע קצת לפעילות בבית חב"ד בנווה דקלים.

יגאל הוא שליח מטבעו ולא צריך שמישהו ישלח אותו למשימה תמיד ראשון תמיד מתנדב תמיד עוזר. יגאל צריך לפתוח בית ספר לשליחים. כל מי שרוצה להיות שליח כדאי לו לקבל הסמכה מיגאל.
מצדיע ישראל פריידין
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.