מנחם קרביצקי | יום י"ב טבת ה׳תשפ״ב 16.12.2021

רוצה להצטרף למהפכת ההייטק? זו ההזדמנות!

קורס ערב ייחודי, אוכל וכיבוד כשר למהדרין על בסיס יומיומי, פעילויות חוויתיות לגיבוש חברי הקורס, מלגות לימודים מלאות לזכאים, סיוע בהשמה בעבודה כבר בשנת הלימודים השניה. כל הפרטים על הקורס המהפכני..
רוצה להצטרף למהפכת ההייטק? זו ההזדמנות!
קרדיט: Farzad Nazifi - unsplash

עובד כל היום אך מעוניין להגדיל את ההכנסות? אברך כולל שדואג לכלכלת ורווחת משפחתך ורוצה לדאוג לעתיד? הבשורה הבאה היא עבורך:

מרכז 'תחומים' מציע פתרון שמתאים עבורך, מרכז למידה אקדמי לגברים חרדים הכולל מעטפת רוחנית ואווירה תורנית! המרכז מציע השלמת השכלה ותואר אקדמאי במקצוע המבוקש - מדעי המחשב, תוך שמירה בלתי מתפשרת על אורח החיים החרדי. כל תוכנית הלימודים תוכננה בקפידה, בהתחשב בלו"ז הצפוף שלך. על מנת שתוכל ללמוד ולעבוד בשקט ובשלווה ביום ובערב להתרכז בלימודים.

הקונספט של התוכנית הוא לימודי ערב מהשעה 19:00 והלאה, לאחר יום העבודה ותום סדרי הלימוד בכוללים ובנוסף, מרתונים מרוכזים על מנת להספיק כמה שיותר חומר שלא על חשבון הלימוד. הלימודים מקנים תואר אקדמי מלא מהאוניברסיטה הפתוחה ,שבמהלכו יקבלו הלומדים מעטפת ליווי מלאה, הכוללת שיעורי עזר ומעקב צמוד כל הדרך להצלחה.

ב'תחומים' מבינים שהלומדים החרדים מתחילים ממש מהתחלה ומציעים מכינה היברידית ייחודית ומקוצרת, ללא צורך מוקדם בפסיכומטרי או בבגרות, אשר תהיה מותאמת ומלווית בהכוונה אישית אשר תסייע להדביק את הקצב מתוך הבנה וידע של החומר הנלמד.

בנוסף, יינתנו מלגות לימודים מלאות לזכאים!

תוך כדי הלימודים תתאפשר התמחות ממוקדת בתחום הסייבר, כך שכבר משנת הלימודים השניה יקבלו הלומדים סיוע בהשמה בעבודה! במקום מוצעים ללומדים אוכל וכיבוד כשר למהדרין על בסיס יומיומי, מעת לעת ימסרו הרצאות מעשירות בתוכן רוחני וערכי מפי מרצים ואורחים מרתקים.

בבין הזמנים תתקיים פעילות חוויתית ומהנה לגיבוש חברי הקורס ובלילי שישי נבחרים יצאו כולם לזיץ עוצמתי ומרגש אל תוך הלילה… כל הפעילות הזו מתרחשת מכיוון שלא מדובר בעוד סתם לימודי מקצוע, אלא בחווית לימודים מתוך שמחה ודיבוק חברים.


הצטרף למהפכת ההייטק ותכפיל את ההכנסות לחץ כאן >>>


מרכז תחומים מקפיד מאד על הצביון הרציני והתורני של הלימודים, לכן ישנם תנאי סף מוקפדים עבור הנרשמים לתוכנית. כחלק מההקפדה על כללי המקום, ישנה סמכות רוחנית המפקחת על ההתנהלות ונמצאת בקשר שוטף עם התלמידים.

תחילת הלימודים הינה מיידית, הלימודים יתקיימו שלוש פעמים בשבוע, בימי ראשון שלישי וחמישי, בין השעות 22:00 - 19:00 בערב.
אז אם הדבר שעצר אותך מללמוד מקצוע ולדאוג לעתידך, היה האווירה במקומות הלימוד וחוסר הרצון לצאת מהבית, אתה יכול להסיר דאגה מלבך, מרכז תחומים דאג ללימודי מקצוע באוירה חרדית על מלא.


אז קדימה, למה אתה מחכה? בוא תכפיל את ההכנסה שלך.  לחץ כאן >>> 


תחילת הלימודים: א' שבט תשפ"ב, נותרו מקומות אחרונים!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.