| יום י"א טבת ה׳תשפ״ב 15.12.2021

לימוד הוראה בתנאים אולטימטיביים

כולל הכול!!! כולל להוראה בראשות ר"מ ופוסק הנודע בנסיונו הרב, עם מלגה גבוהה ושכר דירה נמוך. בקהילה צעירה ותוססת בעלת מוסדות מפותחים. בישוב חרדי שקט ובטוח, ירוק ופתוח.
לימוד הוראה בתנאים אולטימטיביים

זהו לא חלום פנטסטי, אלא מציאות חדשה שמזמינה את האברכים המבקשים ללמוד סמיכה לרבנות  לישוב עמנואל. איזה אברך לא חולם ללמוד הוראה מפיו של הרב אייל פלד מהפוסקים הבולטים ב'מכון הלכה חב"ד'.

הדרך סלולה, המסלול משתלם!

הרב פלד, בעל כושר לרב עיר, זכור לתלמידיו מהשנים הרבות בהם כיהן כר"מ שיעור ג' בישיבה הגדולה בצפת. כשרון ההרצאה של הרב בא לידי ביטוי בחיבור ספרו 'פה שח' על מסכת פסחים. אך המפורסמים שבפועליו של ראש הכולל הם אלפי התשובות הפרקטיות בהלכה למעשה, בענפי ההלכה השונים, שענה לקהלי אנ"ש במסגרת 'מכון הלכה חב"ד' וכן בחוברות והלוחות שנערכו על ידו בהשקעה רבה ובטוב טעם והיו למדריך הלכתי ומורה דרך לחסידי חב"ד.

כעת הרב פלד פונה להתמסר, ללמד ולטפח את אברכי הכולל. גאונותו והתמחותו בהנגשת ההלכה לחיי המעשה בשפה ברורה ומסודרת ינוצלו לטובת האברכים שיהיו סמוכים על שולחנו וייהנו ממלגה גבוהה במיוחד, כזו שתאפשר להתקיים בכבוד ובראש שקט למען יהיו פנויים בלב שלם לשקוד בקניין ידיעת ההלכה ולהעמיק בלימוד ההוראה.

הדשא של החסידים יפה יותר

לצד המלגה הגבוהה ייהנו האברכים ומשפחותיהם משכר דירה מהנמוכים ביותר בארץ! שכן הישוב עמנואל מציע דירות חדשות ומרווחות בסגנונות מגוונים ובמחירים מפתיעים. לא לשווא קהילות חסידיות נוהרות אל הישוב המתפתח ומשתקעות בפנינה החדשה של האברכים ומשפחותיהם.

הישוב גם טובל במרחבים ירוקים, גני משחקים רבים, טיילות מטופחות ונוף הרים עם אוויר צלול. הרחובות מתאפיינים בשלווה מרחיבת דעת יחד עם צביון חרדי למהדרין.

זו הסיבה שקהילת חב"ד בעמנואל המונה למעלה ממאה משפחות קולטת בשנים האחרונות משפחות צעירות שמחפשות עתיד חסידי תוסס בתנאי חיים אולטימטיביים.

מחוברים לחינוך ולריכוזי חב"ד

מוסדות חב"ד בישוב מתחילים במשפחתונים וגנים, ממשיכים בתלמוד תורה שנכנס כעת למבנה חדש ומפואר ובית ספר לבנות, כך גם ארגון נשי ובנות חב"ד, שפרה ופועה וסניפי צבאות השם לבנים ולבנות ואפילו בת מלך וועד חיילי בית דוד. בשנים האחרונות אף נוסד 'אגוד אברכים' שפועלים במרץ לרווחת אנ"ש. על כסא רב הקהילה מכאן פאר הרה"ג חיים קיז'נר שליט"א הנודע כתלמיד חכם עצום בכל מכמני התורה ונהנין ממנו גם במילי דחסידותא.

הישוב השקט והביתי, בו הילדים משחקים בבטחה במדרכות הרחבות ובכרי הדשא הרבים, רחוק סך הכל כ45 דקות נסיעה מכפר חב"ד, 30 דקות מבני ברק ו20 דקות מכפר סבא. הישוב יפה הנוף מחובר ונגיש בתחבורה ציבורית אינטנסיבית ומגוונת לבני ברק, פתח תקוה, ירושלים וערים נוספות, כמו גם ליישובי הסביבה ומחלפים מרכזיים.

השולחן ערוך, בואו ללמוד!

כשאברך צעיר בבית כנסת 'בית מנחם' בעמנואל מתמסר לעבודת התפילה במשך שעות, יש להניח שהשלווה האופפת את הישוב תורמת לכך. וכשחברו מרבה להתוועד בחמימות בכל שבת, מובן שהדבר אפשרי אודות לכך שילדיו נהנים מסביבה בטוחה המשופעת במתקני משחקים. אחוות הרעים והיוזמתיות בקרב צעירי הקהילה מלמדת על הפנאי הנפשי בשל הנגישות למקומות עבודה ולמרכזי קניות.

הלוקסוס החב"די העמנואלי יהיה בית חם לכל אברך שמחפש ללמוד ולפרוח בכולל הוראה רענן עם ראש כולל רב ידע ועתיר ניסיון יחד עם מלגה גבוהה ועלויות נמוכות. כשאבא יהיה מרוצה מהבנה בהירה ומקיפה של הטור והשולחן ערוך, אמא תשמח על גובה העלויות והילדים יהנו מהדרך הבטוחה והירוקה אל מוסדות הלימוד, יהיה פנאי לטפח חיי משפחה חסידיים ולהשתלב בקהילה גדולה עם סגנון צעיר.

תן חלקך בתורתם

חסידים איין משפחה! לכל חסידי חב"ד תהיה הזכות החשובה לקחת את חלקם בתנופה המבורכת של הגדלת התורה מתוך התקשרות לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, ביום ההתרמה השנתי שיתקיים בעז"ה ביום ט"ו טבת (19/12).

החממה התורנית שמעניקה אור וחום חסידותיים לקהילה ולכל הישוב, באופן של הולך ומוסיף, היא הכתובת המתאימה לכל החפץ להרים תרומה לזכות ולישועה בעז"ה וגדולה צדקה שמקרבת את הגאולה!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.