מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשפ״ב 12.12.2021

הרבנים החב"דים נפגשו עם הרב מזוז, בשיעור במוצ"ש הם אוזכרו

"עושים היום שולחן ערוך עם טורי זהב ושפתי כהן, עם הרבה מעלות", אמר ראש ישיבת כסא רחמים בשיעורו השבועי במוצאי שבת. קדם לכך מפגש עם הרבנים החב"דים
הרבנים החב
תמונות: באדיבות המצלם

הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א, רבה של עדת תוניס ומחשובי הרבנים הספרדיים קיבל במעונו בחביבות ובמאור פנים את ראשי מכון ההלכה התורני החב"די 'למען ילמדו' ושמע מהם על פועלם להנחלת לימוד ההלכה בציבור.

בביקור נטלו חלק הרב ישראל מעל - יו"ר 'למען ילמדו', הרב שלום אטאל – משלוחי הרבי לנתניה שמכהן כמנהל הפעילות הלימודית בשפה הצרפתית וכן סמנכ"ל הפיתוח במכון - הרב מוישי פיזם.

השלשה הציגו בפני הרב את הספר החדש ומאיר העיניים שהוציאו לטובת הלומדים על הלכות בשר בחלב, תערובות ומליחה, שאליו צורפו גם פסקי אדמו"ר הזקן. הרב התרשם מאוד מפעילות 'למען ילמדו' להנחלת לימוד ההלכות הנצרכות בציבור הרחב במסלולים השונים ואמר כי ימליץ לשומעי לקחו בשיעורו השבועי המפורסם להצטרף למסלולים אלו.

ואכן במוצאי השבת האחרונה דיבר על כך הרב. "יש עוד דבר חדש – עושים היום שולחן ערוך עם טורי זהב ושפתי כהן, עם הרבה מעלות. דברי הרמ"א שורה לבד, דברי מרן כל סעיף בשורה לבד. דברי הטורי זהב ושפתי כהן בלי ראשי תיבות. הכל מבואר, הכל מפורסם. ובכל זאת, אדם לא יסמוך על ההבנה שלו. אדם עם הארץ. יקרא בזה לא יבין כלום. עם כל ההסברים. לכן צריך שבתחילה יהיה אדם אחר שילמוד איתו. למה מה המטרה כאן? המטרה שכל אחד יפסוק דברים פשוטים מתוך הספר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.