מנחם קרביצקי | יום ד' טבת ה׳תשפ״ב 08.12.2021

כיצד לבחור מנעולן?

. בזמן לחץ בו אנחנו תקועים מחוץ לבית או ברכב, אנחנו לרוב ניקח את האופציה הראשונה שתעלה לנו בגוגל. לכן, אם תוכלו לבחור מנעולן בפריסה ארצית לפני שנתקעתם, זאת תהיה הבחירה הטובה ביותר.
כיצד לבחור מנעולן?
קרדיט תמונה: freepik

לפני שנתחיל במדריך של איך לבחור מנעולן בצורה נכונה, חשוב לדעת שבחירת המנעולן לא צריכה להיות רק במקרה בו אתם נתקלים בצרה. רצוי לבחור מנעולן עליו אתם סומכים שיהיה לכם לכל מקרה. הסיבה לכך פשוטה, כאשר יש לכם מנעולן אשר ביצעתם עבודת מחקר טובה אודות השירות שלו אתם תהיו הרבה יותר רגועים בזמני לחץ. בזמן לחץ בו אנחנו תקועים מחוץ לבית או ברכב, אנחנו לרוב ניקח את האופציה הראשונה שתעלה לנו בגוגל. לכן, אם תוכלו לבחור מנעולן בפריסה ארצית לפני שנתקעתם, זאת תהיה הבחירה הטובה ביותר.

 

מנעולן בפריסה ארצית

מנעולן בפריסה ארצית הוא מנעולן שעובד בכל הארץ. אותו שירות יכול להיות של מנעולן בחיפה, מנעולן בנתניה וכן הלאה. מנעולן בפריסה ארצית בדרך כלל יעבוד תחת חברה מקצועית אשר מעניקה שירותים לכל הארץ. יש אחריות מאוד גדולה של חברות אשר מציעות שירות מנעולן בפריסה הארצית והיא הזמינות. כאשר יש לנו מנעולן בפריסה ארצית, בין אם מדובר על מנעולן בנתניה או בחיפה, אנחנו רוצים שהמנעולן יגיע אלינו בזמן הקצר ביותר. אבל לפני שאנחנו בכלל בוחרים בעל מקצוע, חשוב לברר 2 דברים חשובים:

 

תעודת יושר - הדבר החשוב ביותר שאתם רוצים לבדוק כאשר אתם יוצרים קשר עם מנעולן כלשהו הוא שיש לאותו בעל מקצוע תעודת יושר. תעודת יושר ניתנת למנעולנים אשר עברו את הבדיקה של המשטרה מבחינת כל הנתונים הנדרשים. בדרך זאת, אנחנו יכולים להיות הרבה יותר בטוחים עם הבחירה שלנו בבעל המקצוע כיוון שכביכול משטרת ישראל חתמה על אותו בעל מקצוע. נגלה לכם סוד, גם עם תעודת יושר אפשר לגנוב. לכן, יש עוד דברים שאתם רוצים לבדוק.

 

סימני זיהוי - בעל מקצוע אמין ואיכותי ייבחן אתכם לא פחות ממה שאתם צריכים לבחון אותו. איך בעל המקצוע אמור לדעת שאתם באמת בעלי הרכב? בעלי הכספת והבית? מנעולן מקצועי יהיה מנעולן אשר גם שואל אתכם את השאלות, לכן חשוב להכין תעודת זהות מראש או כל מסמך אחר אשר מעיד שהרכוש או החפץ הוא בבעלותכם או שיש לכם קשר לבעל הנכס.

 

נתון נוסף שהוא אופציונלי אבל חשוב לא פחות, הוא לבדוק באיזה ציוד משתמש בעל המקצוע. כאשר צריך להחליף צילינדר לדוגמא, עליכם לבדוק שמדובר על חפיסה סגורה ולא על משהו שכבר פתוח. במקרים כאלה אתם יכולים לשאול מראש את בעל המקצוע מהי האחריות שיש על המוצר, האם מדובר על מוצר חדש וכן הלאה. בעל מקצוע איכותי יציע לכם גם אחריות על הציוד וגם על העבודה.

 

מנעולן בנתניה 

אם אתם מתגוררים במרכז אתם רוצים שתהיה לבעל המקצוע שלכם זמינות מאוד גבוהה. לכן, עליכם לבדוק שהחברה דרכה אתם מזמינים שירות מחזיקה מנעולן בנתניה או כל אזור אחר במרכז אשר מרחק הנסיעה אליכם הגיוני. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.