מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשס״ה 17.08.2005

תמונת היום

מנהל בית חב"ד בגוש קטיף, ר' יגאל קירשנזפט נצפה לפני מספר שעות בשיחה עם ידידו מפכ"ל המשטרה משה קראדי בחצר ביתו של ר' יגאל. בכיס חולצתו של ר' יגאל נראה מבצבץ שטר של 'דולר' מהרבי. מאחור נראה ר' לייבל מוצ'קין מקראון-הייטס השוהה בגוש קטיף.
תמונת היום
(צילום: אלן צייקובסקי)
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
rotter
י"ג אב ה׳תשס״ה
ממרומי גילי שאמנם לא זקן אבל כבר לא נער, וממרום דעותיי הימניות, אני קורא לראשי מועצת יש"ע, פנחס ולרשטיין, בנצי ליברמן, זאב חבר או ח"כ צבי הנדל. גלו כעת מנהיגות אמיתית, קיראו לכולם לצאת עוד הלילה מקטיף. ממילא השטח יפונה תוך 10 ימים. חבל על הכאב, על הנפגעים, על הרכוש ועל הפיצויים. קרע השם חבל ארץ נחלה, והטיל את ביצוע החוב על ידי חייבים. קרי, ממשלת זדון, ממשלה בראשות איש פלילי ומשפחת הפשע משפחת שרון. כעת יש לתעל את כל הכעס, את כל המרירות ואת כל הכאב להפגנות יום יום, נגד ממשלת הזדון, נגד שרי הליכוד שפשעו נגד המצביעים. לקרוא לכולם לשלוח הבייתה את הנמושה לימור לבנת, את הפחדנים, דני נווה, צחי הנגבי, ישראל כ"ץ, את הבוגדים, ציפי ליבני, אהוד אולמרט, גדעון עזרא ומאיר שיטרית.

לעבור יום יום בישובים, במושבות, בכפרים, בערי השדה ובכל ערי ישראל, להכנס לביקור בבתים הפרטיים, להפגש עין בעין עם האנשים, עם ציבור ענק שאינו מתושבי הגוש שישב בימים הללו מול המרקע ובכה יחד איתם, יחד עם יגונם. להראות להם שוב את התמונות, את הפרצופים, את הבתים ההרוסים, את בית הקברות. להסביר להם כבר עכשיו לאט לאט ובצורה ברורה, מה זה "הליכוד" מי זה "ראש הממשלה". לא להמתין לתעמולת הבחירות, לא להמתין אפילו לא ליום אחד. לקבוע אמנה ברורה מי ראוי להבא להנהיג את העם, מי ליבו רגיש וידיו נקיות. לקבוע בעתיד שרק מפלגה שתחתום על כתב ברור שלעולם לא תפנה אף נקודה בארץ ישראל יהיה אשר יהיה, רק היא תזכה לאמון הציבור הימני השפוי, שרימו אותו, גנבו את קולו, ניצלו א תמימותו ופגעו לו ביקר לו מכל, בארץ ישראל שלו.

חובה לעשות חשבון נפש מעמיק, לא להשבר, לקום ולנער את הכאב ולהתחיל לפעול. אתם תמצאו כעת רבבות מתנדבים שירוצו יום יום בכל הרחובות ויעשו עבודת קודש. לא יותירו אבן על אבן ויגבשו אחריהם דעת קהל אדיר שיקיא מתוכו את כל הגברדיה של הליכוד שבגדה בבוחריהם והעדיפה את הכסאות על פני השליחות שבגינה הם נבחרו. הם אלו שאיפשרו בסופו של דבר למשפחת הפשע להוביל את העם עד לעבר פי פחת, למצבים השחורים ביותר שידעה המדינה מאז תקומתה, מצבים שאפילו השמאל הרדיקלי לא היה מעלה על דעתו. רמיסת אנשים, עקירתם מביתם, הריסת בתיהם ובתי הכנסת שלהם. עקירת מתיהם מקיברם ומסירת כל השטח לידי ערבים טרוריסטיים שכמה שנים הורגים בהם ובנו כולנו כבר אלפי איש.

את הקלון יש לתלות בראש כל חברי הליכוד מאותם שלא חברו לקבוצת עוזי לנדאו. דבקו בכסאותיהם הפרלמנטריים על חשבון חלום ארץ ישראל, נגד המצביעים נגד העם. "קום התנער העם חליך", כל הכוח המוסרי, כל כוח הכאב, כל העוצמה תכוון כולה נגד האנשים שבגדו בשולחיהם. להחליף מהר את השליט ואת אנשיו !
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.