מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ב 28.11.2021

הנשיא הרצוג הדליק במערה והזכיר את הרבי וזכותנו על חברון

הרבי תופס מקום מרכזי בטכס הדלקה שמתקיים כעת במערת המכפלה עם הנשיא הרצוג: הנשיא בדבריו הזכיר את העובדה שאביו חיים הרצוג ז"ל, בשליחות והוראת הרבי נשא נאום באו"ם ובו הקריא את הפסוקים המדברים על בעלותם הבלעדית של עם ישראל על מערת המכפלה והעיר חברון
הנשיא הרצוג הדליק במערה והזכיר את הרבי וזכותנו על חברון
הנשיא הרצוג במהלך דבריו בהדלקה במערת המכפלה (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הרבי תופס מקום מרכזי בטכס הדלקה שמתקיים כעת במערת המכפלה עם הנשיא הרצוג: במהלך ההדלקה הנשיא הזכיר את העובדה שאביו (בשליחות והוראת הרבי) נשא נאום באו"ם ובו הקריא את הפסוקים המדברים על בעלותם הבלעדית של עם ישראל על מערת המכפלה והעיר חברון.

מנחה האירוע דובר הישוב היהודי נועם ארנון סיפר לנשיא מעל הבמה על כך שיש המשכיות מדי שנה לאותה הפגישה ההיסטורית והשיחה המיוחדת אותה קיים הרבי באמצע ההקפות ב-770 בתשל"ו עם הנשיא ואביו חיים הרצוג ע"ה שגריר ישראל באו"ם ובה דיבר הרבי על בעלותנו על חברון  והכריז לחסידים על קיום ההקפות במקביל בחברון שכן היכן שרצונו של אדם שם הוא נמצא...

נועם ארנון סיפר לנשיא שאירוע ההקפות השניות בהשתתפות אלפים המתקיים מזה 20 שנה על ידי בית חב"ד חברון הוא המשך חי לאותו מפגש ביו ואביו לרבי לפני כ 45 שנה וביקורו כאן היום זה מעין סגירת מעגל לאותו אירוע שחווה בתור ילד.

הרב הלל הורביץ יו"ר המנהל המוניציפלי של חברון העניק לנשיא מתנת מזכרת מהביקור ציור מרהיב של העיר חברון. הרב הורביץ הדגיש בדבריו שהציור הוא מעשה ידיו של הצייר החב"די ברוך נחשון ע"ה שנשלח לחברון יחד עם רעייתו על ידי הרבי  מליובאוויטש והיה ציר מרכזי בחידוש הישוב היהודי בעיר האבות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.