שלמה מן | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ב 28.11.2021

חגיגה בעיר מגדל העמק: מעמד קריאת שם למעון חב"ד המהודר

במגדל העמק נערך במעמד מרגש וחגיגי לקריאת שם למעון החב"די, החדשני והמהודר בעיר, בהשתתפות חברי המוסד הקדוש כולל חב"ד ובראשם המנהל הרב שלום דוכמן והרב מענדי בלוי, לצד צוות המעון והתורמים
חגיגה בעיר מגדל העמק: מעמד קריאת שם למעון חב
תמונות: באדיבות המצלם

במעמד מרגש וחגיגי של קריאת שם למעון החב"די, החדשני והמהודר בעיר מגדל העמק, התכנסו יחד חברי המוסד הק' 'כולל חב"ד' ובראשם המנהל הרב שלום דוכמן והרב מענדי בלוי, לצד צוות המעון והתורמים.

"מעון יום לוקסנברג", זהו שמו של המעון החדש, המשתייך ל"רשת מעונות חיה מושקא" על שמה של הרבנית הצדקנית. ברשת המעונות, להם עשרות סניפים בכל רחבי הארץ, שוהים ילדים מכל גווני הקשת בציבוריות הישראלית.

ההשקעה הגדולה במעונות, עד לפרטים הקטנים ביותר, מציבה את הסניפים בקדמת הבמה של עולם המעונות בישראל. במעונות, שנבנו בעזרת משפחת מיראלשוילי, נותנים דגש מיוחד על חינוך חסידי על פי השקפתו הטהורה של הרבי.

"ברשת המעונות שמו למטרה לשנות את פני הגיל הרך על פי משנתו של הרבי, שהחינוך מתחיל מגיל לידה ועוד קודם לכן", אומרים ב'כולל חב"ד'. "הכל מתוכנן ומוקפד ליישום המטרה. אנחנו מאמינים שכדי לתת מענה איכותי אולטימטיבי לתינוקות ופעוטות צריך לדאוג לכך שעיצוב ותכנון הסביבה הפיזית ייתן מענה לדרישות ההתפתחותיות והחינוכיות".

במעמד הילדים והצוות המסור של המעון, במעמד בני משפחת לוקסנברג הנכבדה שהגיעו במיוחד מארצות הברית, נערך הטקס המיוחד להסרת הלוט וקריאת השם למעון במגדל העמק, ששמו הולך לפניו עם פתיחתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.