מנדי ברגר | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ב 28.11.2021

מנכ"ל נמל חיפה חשף: כשהתניא הודפס על משאית בלב ים סוף

כ-200 אנשים ונשים השתתפו בהתוועדות י"ט כסלו המרכזית בחיפה, שהתקיימה בבית הכנסת "היכל חנה - חב"ד" • גולת הכותרת הייתה נאומו של מנכ"ל נמל חיפה - מר מנדי זלצמן, שסיפר על הקשר המיוחד שלו עם הרבי לאור השנים, כולל מענות נדירים, ועל סיפור הדפסת התניא בלב ים סוף לפי בקשה אישית מהרבי
מנכ

כ-200 אנשים ונשים השתתפו בהתוועדות י"ט כסלו המרכזית בחיפה, שהתקיימה בבית הכנסת "היכל חנה - חב"ד".

בהתוועדות השתתפו אנ"ש ומקורבים שהאזינו בשקיקה לדברי התעוררות שהשמיעו הרב יהודה גינזבורג מנהל הפעילות בעיר, הרב לייבל שילדקרויט מנכ"ל המוסדות בחיפה והקריות, הרב אורי אוזן יו"ר סיעת ש"ס בעיר.

הרב גינזבורג העלה על נס את אירועי המאסר והגאולה, וסיפר על התפתחות הפעילות בעיר ב"ה, ביחד עם עשרות השלוחים, תחת השליח המרכזי - הרב דב גינזבורג, הרב שילדקרויט דיבר על הקביעות המיוחדת של י"ט בכסלו ביום שלישי בשבוע, כיום הילולת המגיד ויום גאולת אדמו"ר הזקן, והרב אוזן סיפר על הפעילות והתמיכה בפעילויות תורה וחסד בעיר, כשהוא מבטיח להמשיך את שיתוף הפעולה והעזרה לשלוחים.

גולת הכותרת הייתה נאומו של מנכ"ל נמל חיפה - מר מנדי זלצמן, שסיפר על הקשר המיוחד שלו עם הרבי לאור השנים, כולל מענות נדירים, ועל סיפור הדפסת התניא בלב ים סוף לפי בקשה אישית מהרבי.

לסיום העניקו לו הרב דב גינזבורג והרב יהודה גינזבורג דולר ברכה מהרבי, כאות תודה והוקרה על פעילותו למען חב"ד בעשרות השנים האחרונות.

הרב שלום בער שמולביץ, שליח הרבי מה"מ בבית שאן התוועד עם הקהל הגדול, ודיבר על הרעיון הגדול בתורת החסידות בו הרבי מחובר אל החסידים והם מחוברים אליו, מה שיוצר מצב שיהודי לעולם לא אבוד, וכפי שהוא בפרשת השבוע שלנו שהאבא (יעקב) מעולם לא מתייאש מהבן (יוסף), מה שנותן לו כוח להתגבר על מכשולי ואתגרי העולם הזה.

את האירוע ליווה הקלידן יוסף יצחק פרקש והופק ע"י סמנכ"ל הפעילות הת' לוי ערד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.