| יום כ"א כסלו ה׳תשפ״ב 25.11.2021

יצא לאור: כרך שלישי בסדרה רבת המכר על החסיד האגדי

יצא לאור הכרך השלישי בסדרת הקומיקס המגוללת את סיפור חייו המסעיר של החסיד האגדי ר' לייזר ננס - לקניה ב'היכל מנחם אונליין'
יצא לאור: כרך שלישי בסדרה רבת המכר על החסיד האגדי

בימים אלה, בסמיכות לי"ט כסלו וחנוכה, המסמלים את מסירות הנפש על קדשי היהדות והחסידות, הוצאת הספרים החב"דית המובילה - אורות -הו"ל את הכרך השלישי בסדרת הקומיקס המגוללת את סיפור חייו המסעיר של החסיד האגדי ר' לייזר ננס.

בעקבות 2 הכרכים הראשונים שזכו לפופלריות רבה ונקראו בהתלהבות על ידי ילדים ובני נוער (וגם מבוגרים ...), מופיע כעת הכרך השלישי.
ר' ליזר עשה כעשרים שונה (!) בבתי סוהר ובמחנות עבודה  ובכרך החדש מסופר בהרחבה כיצד כדי להחליש את גופו ואת רוחו ולסחוט ממנו הודאה ב'פשעים' שבהם הואשם, החוקרים האכזריים מנעו ממנו אוכל ארבעה ימים רצופים, אך כשאסיר מוסלמי הציע לו לחלוק אתו מנת בשר שקיבל מביתו, הוא סירב ואף הצהיר שכיהודי שומר מצוות הוא אוכל רק מזון כשר.
עוד מסופר בספר, בשפה מותאמת לילדים ובאיורים להמחשה, איך אחרי לילה ארוך ומתיש של חקירות ועינויים, החוקר המרושע מגיש לר' לייזר ערימת מסמכים ומורה לו לחתום. עיון קצר בחומר שלפניו מגלה לו שהוא מתבקש להודות, בחתימת ידו, בשורה של 'עבירות' חמורות. הוא אוזר אומץ ובגבורה עילאית מטיח בחוקר: לעולם לא אודה בפשעים שלא ביצעתי!
פרק מרתק במיוחד מספר כי אחרי שבדרך-לא-דרך נודע לו שבקומה אחרת בבית הסוהר האימתני נמצא חסיד כמוהו, הוא מוצא דרך להתכתב אתו באמצעות הטמנת פתקים במקומות מסתור. השניים כמעט נתפסים, אך בחסדי שמים מצליחים לשמר את הקשר ולעודד איש את רעהו.
לאורך שנות סבלו, גם בבית הסוהר וגם מאוחר יותר בסיביר הקפואה, ר' לייזר  משלם מחיר אישי גבוה מאד על נחישותו לא לעבוד בשבת, אך הוא ממשיך לעמוד בנסיונות הקשים ושום דבר לא מעמעם את אמונתו העזה ואת בטחונו המוחלט בה'. גם בגיא צלמות וגם כשהמצב נראה חסר-סיכוי הוא אומר לעצמו כי לעולם לא יפחד 'מהם' ולעולם לא יאבד את בטחונו המלא בה'.
אנחנו חייבים את זה לילדינו, וגם לעצמנו: להכיר מקרוב את החסיד האגדי ר' לייזר ננס ע"ה.

זמין בחנויות הספרים המובילות
וכן במשלוח עד הבית ב'היכל מנחם אונליין'
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.