מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשפ״ב 25.11.2021

בראשות אדמו"רים ומשפיעים: התוועדות י"ט כסלו בביתר עילית

בהשתתפות אדמו"רים, רבנים ומשפיעים נערכה ברוב עם התוועדות י"ט בכסלו המרכזית בביתר עילית, ובראשות המרא דאתרא הגה"ח הרב אשר לעמיל הכהן • משא מרכזי, הנואמים האורחים: הרב מנחם מענדל גרונר מקרית גת משלוחי הרבי לארה"ק ובנו של מזכיר הרבי בסיפורים וסודות 'מן הקודש' ונאומו המרתק של הרב יעקב משה שפיצר שניהל את מוסדות צאנז בנתניה וסיפר על הקשר של עם הרבי
בראשות אדמו

בהשתתפות אדמו"רים, רבנים ומשפיעים נערכה ברוב עם התוועדות י"ט בכסלו המרכזית בביתר עילית, ובראשות המרא דאתרא הגה"ח הרב אשר לעמיל הכהן שליט"א.

את ההתוועדות ארגן הרב חיים גרינברג מ'היכל מנחם', והנחה את המעמד הכביר בטוב טעם.

התוועדות החלה בניגונים חסידיים עם הבעל מנגן ר' אהרן פרוכטמן והקלידן יצחק איתן בניגוני אדמו"ר הזקן.

המנחה הרב חיים גרינברג פתח בדבר מהותו של יום ו'דבר מלכות' נשא המשפיע הרב דוד אופן שחזר מאמר חסידות.

מראות קודש נראו בחלק הראשון של ההתוועדות והאולם כבר היה מלא מפה אל פה. קטעי הוידאו כללו תקציר מלא של התועדות הרבי בי"ט כסלו והשרו אווירת חג הגאולה. המראות כשהרבי כותב על כרטיס את המסכת שלקח ללימוד במשך השנה, היו המעבר לסיום הש"ס שנערך ע"י הגה"ח ר' אשר לעמיל הכהן שליט"א מד"א דקהילת חב"ד המעטירה בביתר עילית.

כיבדו בהשתתפותם אדמו"רי ורבני העיר ובראשם:

האדמו"ר מנדבורנא, האדמו"ר מהאלמין, האדמו"ר מראזאלא, האדמו"ר מסאווראן, האדמו"ר מבוסטון, הרה"צ ישראל ברזובסקי מסלונים, הרה"צ גולדמן מזוויעהל.

הרה"ג ר' אשר וורנר ראש כולל בעיר, הרה"ג מנחם קוריץ רבה של פינסק קרלין, הרה"ג ר' שלום רבינוביץ ראש כולל להלכה וחסידות, הרב יהודה לייב הלשטוק רב קהל היכל פנחס, הרה"ג אברהם שטיגליץ רבה של חסידי צאנז.

רבני ומשפיעי בתי כנסת חב"ד בעיר: הרה"ג ר' עמנואל חביב, הרה"ג ר' בנימין הכהן לרר, הרה"ג ר' מנחם מענדל הרשקוביץ, הרה"ג ר' צבי ווייס, הרה"ג ר' שלום בער וולפא, המשפיע הרב נבות מיארה, המשפיע הרב מרדכי שיינר, המשפיע הרב נחמן הולצברג, רבני ומשפיעי בתי הכנסת בכל רחבי העיר.

לאחר הפוגה של ריקודים החל החלק השני של ההתוועדות בנאומו המרתק של הרב יעקב משה שפיצר שניהל בעבר את מוסדות צאנז בנתניה שסיפר על הקשר של עם הרבי ועל המופתים שחווה במשך שעה ארוכה.

לקראת חצות החלה ההתוועדות עם המשפיע הרה"ג ר' מנחם מענדל גרונר מקריית גת משלוחי הרבי לארה"ק ובנו של מזכיר הרבי הריל"ג, שריתק קהל של מאות אנשים עד השעות הקטנות של הלילה בסיפורים 'מן הקודש' ממה ששמע מכלי ראשון.

ההתוועדות נמשכה עד לשעות הקטנות, נחתמה בהחלטות טובות בלימוד ודרכי החסידות.

תודת המארגנים לכל המסייעים, לעיריית ביתר בראשות ר' מאיר רובינשטיין על הסיוע, ובברכת אדמו"ר הזקן לשמחים בשמחתו "אוציאנו מן המיצר אל המרחב".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.