מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשפ״ב 24.11.2021

המסר וההזמנה לחתונת אלי קיי הי"ד שהתקבלה לאחר הרצח

הוריו של אליהו קיי הי"ד שנרצח בידי בן עוולה בדרכו לכותל, קיבלו הבוקר פתק בכתב ידו של אלי הי"ד, מר"מ בישיבה בקרית גת, שקיבל אותו שבועיים לפני הרצח. מה היה כתוב שם?
המסר וההזמנה לחתונת אלי קיי הי

 

אחד מתלמידי ישיבתנו, 'תמים' מדרום אמריקה", סיפר הרב זלמן ירוסלבסקי, בשיחה עם 'כפר חב"ד', השבוע, "פגש את הת' אליהו הי"ד בכותל המערבי – בו עבד בהסברה במסגרת ה'קרן למורשת הכותל'.

התלמיד שלנו חיפש איש צוות מהכותל ופגש את אליהו בדוכן ההסברה. הם החליפו כמה מילים ביניהם, ואז התברר לתלמיד ה'תמים', שהמדריך – בוגר הישיבה שלנו. אליהו ניצל את המפגש ביניהם בכדי להעביר מסר אליי, באמצעות פתק בכתב ידו, היות והיינו מאוד קרובים במשך השנים, ובפרט בתקופת לימודיו בישיבתנו הק'.

"הייתה זו דרישת שלום חמה מאוד עבורי, שכן במשך לימודיו בישיבה נהג לשוחח עמי בנושאים שונים, הן בלימוד והן כשביקש הדרכה בעניינים כאלה ואחרים. הקשר בינינו היה קרוב, וברגע שפגש תלמיד מהישיבה, שמח להעביר דרכו את הפתק אליי".

הרב ירוסלבסקי סיפר, כי מיד כששמע שתלמידיו נרצח, חיפש את הפתק, אותו הניח באחד המדפים בבית. "התבוננתי במילים שכתב שוב ושוב, כמה שהם היו לכאורה פשוטות, היה בהם מסר מיוחד כל כך: הוא הרגיש צורך לכתוב לי בפתק שהוא לא שוכח להזמין אותי לחתונה שלו שהייתה אמורה להתקיים רק בעוד כמה חודשים. מה שלקחתי מהפתק הזה, בבחינת ו'החי ייתן אל ליבו', זה להמשיך ולהשקיע בכל תלמיד ותלמיד – הרבה מעבר למפגש בשיעור או בזאל. 

"הת' אליהו הי"ד היה דוגמא לכך, גם במהלך שהותו בין כותלי הישיבה, תמיד קיבל יחס אישי ומיוחד, וגם אחרי שיצא מהישיבה, עדיין נפגשנו ושוחחנו מעת לעת, והוא תמיד הרגיש בנוח לפנות ולשאול בכל עניין שרק חפץ.

"תשומת הלב האישית הזו, צריכה לעמוד אצלנו, אנשי החינוך, בנוגע לכל תלמיד ותלמיד, בלי שום קשר למעמדו ומצבו בלימוד. כל תלמיד ותלמיד הוא יהלום וכך צריך להתייחס אליו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.