מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשפ״ב 24.11.2021

הראשל"צ הרב עמאר: "הרבי שלח שלושה מלאכים למרוקו"

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר, ערך השבוע ביקור מיוחד בקרב הקהילה היהודית בפאריז. הוא נפגש עם שליח הרבי לטולוז הרב יוסף יצחק מטוסוב - החברותא שלו, מלפני שישים שנה, בישיבת חב"ד בקזבלנקה והעניק לו את ספרו עם הקדשה מיוחדת • במפגש דובר על העלאת ארונו של השליח הרב שלום איידלמאן, ממרוקו לארץ הקודש והראשון לציון התבטא: "הרבי שלח שלושה מלאכים למרוקו"
הראשל

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר, ערך השבוע ביקור מיוחד בקרב הקהילה היהודית בפאריז.

 במהלך אירוע קבלת פנים בבית כנסת "מגן דוד-אהבת שלום" - על שם הרב שלום משאש רבה של מרוקו, והרב דוד משאש רבה של פריז, ובראשות בית הכנסת עומד הבן והנכד הרב אריאל משאש -  נפגש עם שליח הרבי לטולוז הרב יוסף יצחק מטוסוב - החברותא שלו, מלפני שישים שנה, בישיבת חב"ד בקזבלנקה.

הרב עמאר העניק לרב מטוסוב, את ספרו עם הקדשה מיוחדת:

"לידיד נפשי, הרה"ג רבי יוסף יצחק בן הגה"ח [שליח הרבי במרוקו] רבי שלמה מתוסוף שליט"א. בברכה נאמנה, ירום ונישא וגבה מאוד.   ש. עמאר". 

במהלך שיחתם דובר על העלאת ארונו של השליח הרב שלום איידלמאן, ממרוקו לארץ הקודש, והרב מטוסוב הזכיר את דברי הרב שלום משאש זצ"ל רבה של מרוקו וירושלים: "אבני שי"ש – הם ראשי תיבות שמות שלוחי הרבי למרוקו – הרב שלמה מטוסוב, הרב יהודה לייב רסקין והרב שלום איידלמן". והראשון לציון הוסיף: "הרבי שלח שלושה מלאכים למרוקו".

בתמונות נראים – הרב עמאר יחד עם הרב מטוסוב ואחיינו הרב לוי מטוסוב, הרב יצחק גוגנהיים רבה של צרפת, הרב אריאל משאש (נכד הרב שלום משאש זצ"ל), וסרג' ברדוגו נשיא הקהילה היהודית במרוקו.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.