מנדי ברגר | יום כ' כסלו ה׳תשפ״ב 24.11.2021

מתפתחים וצומחים: הכינוס השנתי של שלוחי חב"ד בקרית גת

שלוחי הרבי לעיר קריית גת נפגשו לכינוס השלוחים בבית חב"ד כרמי גת, בסימן מיוחד בשנה זו: ברכת ברוכים הבאים לשלוחים החדשים של חב"ד בעליה – לדוברי רוסית, הרב ישראל ורעייתו גוטליב 
מתפתחים וצומחים: הכינוס השנתי של שלוחי חב
צילום: יוסי קורנט

גם השנה, נפגשו כל שלוחי הרבי לעיר קריית גת לכינוס השלוחים וסימן מיוחד בשנה זו: ברכת ברוכים הבאים לשלוחים החדשים של חב"ד בעליה – לדוברי רוסית, הרב ישראל ורעייתו גוטליב.

הכינוס התקיים הפעם בבית חב"ד כרמי גת, וכמיטב המסורת של השלוחים בעיר שכל כינוס ואסיפה מתקיימים בבית חב"ד בשכונה אחרת בעיר.

בתחילת הכינוס נסקרה ההתפתחות והצמיחה בשנה החולפת: בית כנסת ובית חב"ד חדש ומרווח ברובע הבנים, מקום מיוחד לפעילות ותפילות בכרמי גת, רכז פעילות קבועה ועונתית, שתי תהלוכות נוספות, כולל חסידות ראשון מסוגו לבני תורה ספרדים, מועדון נוער מפואר, מחסן רחב לרווחת השלוחים, וכמובן השלוחים החדשים לדוברי רוסית.

את המשא המרכזי בחלקו הראשון של האירוע נתן הרב משה הבלין השליח הראשי ורבה של העיר, שדיבר על ההתמסרות הנדרשת לכל יהודי ויהודי באופן אישי ופרטי מעבר לפעילות הכללית.

אחריו נשא דברי ברכה ראש העיר מר אבירם דהרי שכיבד בנוכחותו ושיבח רבות את פעילותם הבלתי נלאית של שלוחי הרבי לעיר. לצידו ממלא מקומו הרב עמי ביטון שתומך רבות בעבודת הק' של השלוחים לאורך השנה, שפתח אף הוא בדברים חמים על קשרו לחב"ד ועל מאמציו לענות בחיוב לכל בקשה של השלוחים.

השלוחים של הרבי ביקשו להודות לראש העיר ולממלא מקומו, ובמיוחד, למנכ"ל המוסדות הרב לוי יצחק הבלין שעומד לצידם במסירות בכל עת, לר' זלמן הכט שפועל ודואג לאורך כל השנה לטובת השלוחים בשמחה ובמאור פנים, ולר' מאיר ואזנה שנענה ונפנה לצרכיהם במרץ רב.

בחלקו השני של הכינוס, נטל את רשות הדיבור הרב אשר קריצ'בסקי שהתוועד עם השלוחים וסיפר רבות על שליחותו בעיר אומסק שברוסיה. האווירה הייתה טובה במיוחד, והשלוחים לקחו החלטות מעשיות בענייני השליחות בעיר. בסיום, דובר על חיבתו המיוחדת של הרבי על רישום ילדים למוסדות חינוך הכשר, והתחזקו השלוחים בעניין הרישום של שכונותיהם למוסדות בעיר.

שלוחי הרבי לעיר: הרב מענדי איידלקופ  כרמי גת, הרב יצחק אלישביץ–  שליח לדוברי רוסית, הרב שלמה בוטבול בית חב"ד קרית גת, הרב ישראל גוטליב – שליח חב"ד בעליה, הרב יוראי ברימט חב"ד לנוער, הרב דב הבלין כרמי גת, הרב שלמה וולפא שער דרום, הרב שמואל כהן סעידוב שער דרום, הרב יעקב מויאל רובע הפורצים, הרב מענדי משי זהב הקריה החרדית, הרב ניסן פייזקוב רובע גליקסון והקהילה הבוכרית, הרב אלישיב קפלון רובע המגדים, הרב שניאור רבינוביץ רובע הפרחים, הרב מענדי רייצס רובע גליקסון, הרב ראובן שניאורסון רובע הבנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.