מנדי ברגר | יום כ' כסלו ה׳תשפ״ב 24.11.2021

ח''כ אוריאל בוסו: "כיום נלחמים על הזהות היהודית בישראל"

ח''כ אוריאל בוסו מש''ס כיבד בנוכחתו והשתתף בהתוועדות י''ט כסלו המרכזית ב'בית מנחם' בכפר-חב''ד • "תורת חב''ד לפני המאסר, זה לא היה כמו אחרי המאסר. זה תורה אחרת זו הרבצה אחרת. היום הייתי בחנות למכירת אופניים והוא אמר לי 'בא תראה יש לי פה עמדה להנחת תפילין'. אמרתי ריבונו של עולם גם בחנות כזו שמישהו מגיע לתקן אופניים יניח תפילין'. זו הרבצת תורה!", אמר
ח''כ אוריאל בוסו:
צילום: שניאור שיף

ח''כ אוריאל בוסו מש''ס כיבד בנוכחתו והשתתף בהתוועדות י''ט כסלו המרכזית ב'בית מנחם' בכפר-חב''ד.

"כמנהג חב''ד קודם כל להגיד לפני כן: לחיים, לחיים, לחיים!" פתח ח''כ בוסו את נאומו, ולגם מכוס 'המשקה' המונחת על דוכן הנואמים.

"חג הגאולה, היום הזה, י''ט כסלו, שיצא האדמו''ר הראשון באותו יום, יום שלישי כמו עכשיו אמר את המשפט 'פדה בשלום נפשי', ובאותו רגע באו להודיע לו שהוא יוצא מהמאסר. אז כמובן הפירוש הסטנדרטי פדה בשלום נפשי, פדה את עצמו, יצא ממאסר לגאולה, זה נשמע נורמלי, אבל ללא ספק המאמר החסידי הנכון, פדה בשלום נפשי, פדה את הנפש שלו, בדרגות יותר גבוהות שהצליח להתעלות הלאה גם כשהיה ממאסר ויצא ממנו לגאולה אמיתית להמשיך להרביץ תורה.

"שכידוע הרי תורת חב''ד לפני המאסר, זה לא היה כמו אחרי המאסר. זה תורה אחרת זו הרבצה אחרת. היום הייתי בחנות למכירת אופניים והוא אמר לי 'בא תראה יש לי פה עמדה להנחת תפילין'. אמרתי ריבונו של עולם גם בחנות כזו שמישהו מגיע לתקן אופניים יניח תפילין'. זו הרבצת תורה! זו הפצת יהדות אמיתית! שאנחנו נמצאים בתקופה שנלחמים על הזהות היהודית האמיתית לא של התפוצות, אלא של ארץ ישראל. אין ספק שאנחנו זקוקים לישועות הללו ונמשיך לעמוד על התורה כקוצו של יוד.

"אז ברשות הרבנים החשובים, השלוחים בארץ ובתפוצות, ברשות ראש המועצה מד"א כפר חב"ד, יו"ר המועצה דוד יפרח שעושה ומעשה, וכל הציבור הגדול, גדולים כקטנים. שהקב''ה יעזור, שהגאולה הזאת תהיה לכל אחד, גאולה פרטית וציבורית, אמן ואמן! לחיים! לחיים! לחיים!".

צפו בווידאו: 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.