| יום כ' כסלו ה׳תשפ״ב 24.11.2021

לקראת י"א ניסן: מתקשרים לרבי ע"י חלוקת תורתו

כהכנה לי"א ניסן הבא עלינו ועל כל ישראל לטובה ולברכה, יום הולדת המאה ועשרים של הרבי, לתועלת אנ"ש והתמימים מוגשת חלוקת תורת הרבי, כמעין חלוקת הש"ס הנהוגה בימי הגאולה י"ט-כ' כסלו. לימוד שכזה מלכד, מאחד ומעודד את הלומדים בתורת הרבי אומרים המארגנים והיוזמים.
לקראת י

ב"ה, כסלו תשפ"ב

לידידנו אנ"ש והתמימים שיחיו

שלום וברכה:

כהכנה לי"א ניסן הבא עלינו ועל כל ישראל לטובה ולברכה, יום הולדת המאה ועשרים של הרבי, ימצאו כאן רשימת כל ספרי תורתו של הרבי. בשיחת הרבי המצורפת כאן, של כ' חשון תשמ"א, מאה ועשרים שנה להולדת אדמו"ר הרש"ב נ"ע, אומר הרבי "שזה קשור עם מבצע תורה".

הרבי אומר שעל ידי חלוקת הש"ס בי"ט כסלו נחשב לכל אחד ואחד מהמשתתפים כאילו הוא למד כל הש"ס כולו אם כי הוא השתתף רק במסכת אחת.

 האתר הוא משוכלל וקל לשימוש, וכל משתתף מקבל משוב אוטומטי עם החלק שבחר כמו גם מספר תזכורות במייל, במשך השנה.

האתר נבנה מנסיון החלוקות הקודמות שנערכו במלאות שבעים שנה לנשיאות הרבי, ויום הקדוש ג' תמוז. בה זכינו לראות כיצד משביעים אנ"ש והתמימים את גודל תשוקתם להתקשרות לרבי בלימוד תורתו, כמובא בהיום יום!

בשנת תש"נ ארגנו צעירי אגודת חב"ד המרכזית  חלוקה של לימוד תורת הרבי לרגל יו"ד שבט יום מלאות ארבעים שנה לנשיאות הרבי, וזכינו לתשובות מעודדות מהרבי שהדגישו את הנחת רוח הרב שהלימוד גרם לרבי .

בחלוקות הקודמות קיבלו על עצמם רבים מהמשתתפים ללמוד כרכים שלמים! וכל אחד הוסיף עידוד למשתתפים האחרים ולמדו מתוך אחדות נפלאה והתפעלות והתעוררות דקדושה שנוצרה על ידי לימוד התורה -- תורתו של בעל יום ההולדת.

האתר הזה נותן לכאו"א הבחירה לבחור "במקום שליבו חפץ" בתורת רבנו. ולדוגמא: אם אחד רוצה ללמוד "לקוטי שיחות חלק א'" וזה כבר "טפוס" בחלוקה א' הוא יכול ליכנס לחלוקה ב' ולהרשם שם. ואם זה גם "תפוס" במהדורה ב' יכול ליכנס למהדורה ג', וכן הלאה.  

הרבי מדגיש שעל ידי לימוד "תורתו של בעל יום ההולדת" נעשה הענין של "ומצאת" שלא לפי ערך היגיעה "בדוגמא ווי א מציאה כפשוטה" – "בדוגמת מציאה כפשוטה".

והרבי מוסיף "שזה גם קשור עם מצאתי דוד עבדי ביאת משיח צדקנו".

ועל ידי הלימוד המאוחד בתורתו של רבנו נזכה לחגוג את י"א ניסן הבא עלינו ועל כל עמו ישראל לטובה ולברכה בירושלים עיר הקודש עם בעל יום ההולדת בראשנו בגאולה האמיתית והשלימה.

בברכת אחים,

צעירי אגודת חב"ד המרכזית

לאתר לבחירת לימוד תורת הרבי

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.