צביקה קעניג | יום י"ח כסלו ה׳תשפ״ב 22.11.2021

ת"ת 'אור מלכה' ראשון לציון: 'אבות ובנים' חגגו יחד י"ט כסלו

כמידי שנה, התכנסו אמש תלמידי ת"ת 'אור מלכה' חב''ד בראשון לציון, יחד עם האבות באולם האירועים שבכפר חב"ד לכנס 'אבות ובנים' לרגל חג הגאולה 'י''ט-כ בכסליו'. האירוע הגיע לשיאו במשחק ה'קליקט' שהפך לחלק בלתי נפרד מהאירוע, בו נטלו חלק פעיל כלל התלמידים על חוברת לימוד ייחודית אותה למדו ושיננו הילדים במשך השבועות האחרונים
ת

כמידי שנה, התכנסו אמש תלמידי ת"ת 'אור מלכה' חב''ד בראשון לציון, יחד עם האבות באולם האירועים שבכפר חב"ד לכנס 'אבות ובנים' לרגל חג הגאולה 'י''ט-כ בכסליו'.

הכינוס החל בדברי פתיחה על ידי מנכ''ל המוסדות הרב בנימין נחום שי' זילברשטרום, אשר שיתף את ההורים בשבועות המיוחדים שחוו התלמידים כהכנה ליום הגדול, במהלך הערב נשא דברים הרב שאול שי' רייצעס על חג הגאולה והלימוד אלינו לחיי היום יום.

את הערב ליווה מוזיקלית הרב מיכאל שי' שלוש יחד עם מקהלת הת''ת בניצוחו, ברמה הגבוהה ביותר.

האירוע הגיע לשיאו במשחק ה'קליקט' שהפך לחלק בלתי נפרד מהאירוע, בו נטלו חלק פעיל כלל התלמידים, בחידון על חוברת לימוד ייחודית אותה למדו ושיננו הילדים במשך השבועות האחרונים. 

החוברת שעסקה בסיפור חג הגאולה, עם שילוב נושאים במצוות השמיטה בראי החסידות, ומושגים בחסידות הפכה את התלמוד תורה במשך השבועות האחרונים ללהט של חסידות שלא ניתן לתארו, וכפי שניתן לראות את השיא במשחק הקליקט בו נבחנו הילדים על כלל החומר, תוך שליפת התשובות במהירות של שניות בודדות, עד לניצחון.

הרושם הכביר של ניגוני ההתוועדות ששרו הילדים עם האבות, באווירה כה חמה וחסידית מהדהדת אצל ההורים, אשר מבקשים ומצפים לעוד עשרות אירועים שכאלה במהלך השנה, בהם נפגשים כל אנ"ש יחד מכל קצות העיר 'שבת אחים גם יחד'!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.