צבי סופר | יום י"ח כסלו ה׳תשפ״ב 22.11.2021

חלוקה באתר מיוחד: חסידים ילמדו תורת הרבי לרגל 120 שנה

בהתוועדות שערך הרבי לרגל מלאות מאה ועשרים שנה להולדת הרבי הרש"ב נ"ע, בכ' חשון תשמ"א נשא הרבי שיחה מופלאה • בעקבות שיחת הרבי, בהנהלת צעירי אגודת חב"ד המרכזית הוחלט על חלוקת כל תורתו של הרבי ללימוד בין אנ"ש והתמימים כהכנה לרגל י"א ניסן - מאה ועשרים שנה • מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית הרב שמואל מנחם מענדל שי' בוטמאן: "בשנת תש"ן, ארגנה צא"ח המרכזית חלוקה של לימוד תורת הרבי וזכו לתשובות מעודדות מאוד מהרבי"
חלוקה באתר מיוחד: חסידים ילמדו תורת הרבי לרגל 120 שנה


הרב שמואל פעווזנער

בהתקרב ובא י"א ניסן, מלאות מאה ועשרים שנה להולדת הרבי נשיא דורנו, מחפשים חסידים את הדרך המתאימה להתכונן ליום גדול ומיוחד זה.

מופלא הדבר שהרבי בעצמו הורה בצורה הברורה ביותר, מהי ההכנה והמתנה שאנו החסידים נעניק לרבי ביובל המאה ועשרים.

בהתוועדות שערך הרבי לרגל מלאות מאה ועשרים שנה להולדת הרבי הרש"ב נ"ע, בכ' חשון תשמ"א, אמר הרבי: שעל הפסוק "בשגם הוא בשר והיו ימיו מאה ועשרים שנה" - אומר הזהר: 'רמז למשה רבינו, שממשיך חיין לבני נשא מההוא אילן דחיי' (מחיה יהודים מעץ החיים). הרבי ציטט עוד מהזהר שם "בשגם דא משה (הגמרא אומרת בשגם בגימטריא משה). משה לא מית" שאצלו לא היה ענין היפך החיים, ולכן משה ממשיך חיים מעץ החיים ליהודים במשך כל הדורות.

ומסיק הרבי כי "עץ החיים הוא תורה"  ובענייננו תורתו של בעל יום ההולדת, שיש לנו כבר ריבוי מופלג של תורתו. אפילו מאמר אחד הוא ריבוי מופלג, על אחת כמה וכמה שיש לנו ריבוי מופלג גם בכמות, וצריך רק להחליט שיגעת, ואז אנו מובטחים שמצאת!...

ומסיים הרבי "שמצאת" הוא שלא לפי ערך "היגעת", והרבי קישר זה  ל"מצאתי דוד עבדי" – הגאולה האמיתית והשלמה.

לאור שיחה מופלאה זו שהזמן גרמא, הוחלט בהנהלת צעירי אגודת חב"ד המרכזית, על חלוקת כל תורתו של הרבי ללימוד בין אנ"ש והתמימים כהכנה לרגל י"א ניסן מאה ועשרים שנה.

הרבי ציין כמה וכמה פעמים אודות חלוקת הש"ס, שזה נחשב לכל משתתף בחלוקה כמו שהוא סיים בעצמו את כל הש"ס.

כך גם יזכו החסידים המשתתפים לזכות המופלאה של סיום כל תורתו של הרבי, שיחות ומאמרים, אגרות קודש והתוועדויות וכל התורה הגדולה שזכינו לה בדורנו.

החלוקה תתבצע באתר מיוחד שהוקם למטרה זו - YudAlefNissan120.com
 האתר הוא משוכלל וקל לשימוש, וכל משתתף מקבל משוב אוטומאטי עם החלק שבחר כמו גם מספר תזכורות באימייל, במשך השנה.
האתר נבנה מנסיון החלוקות הקודמות שנערכו במלאות שבעים שנה לנשיאות הרבי, ויום הקדוש ג' תמוז. בה זכינו לראות כיצד משביעים אנ"ש והתמימים את גודל תשוקתם להתקשרות לרבי בלימוד תורתו כמובא בהיום יום!

מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית הרב שמואל מנחם מענדל שי' בוטמאן העומד בראש הפרוייקט מציין, כי בשנת תש"ן, ארגנה צא"ח המרכזית חלוקה של לימוד תורת הרבי לרגל יו"ד שבט יום מלאות ארבעים שנה לנשיאות הרבי, וזכו לתשובות מעודדות מהרבי שהדגישו את הנחת רוח הרב שהלימוד גרם לרבי. הרב בוטמאן מוסיף, כי "בחלוקות קודמות רבים מהמשתתפים קיבלו על עצמם ללמוד כרכים שלמים".

וכל אחד מוסיף עידוד למשתתפים האחרים ולומדים מתוך אחדות נפלאה והתפעלות והתעוררות דקדושה שנוצרת על ידי תורה -- תרתו של בעל יום ההולדת.

הנהלת צעירי אגודת חב"ד מביעה את בטחונה כי החלוקה גורמת נח"ר רב לרבי, וכי י"א ניסן תשפ"ב הבא עלינו ועל כל עמו בית ישראל לטובה יחגג בירושלים עיר הקודש בראש עם בעל יום ההולדת בגאולה האמיתית והשלמה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.