צבי סופר | יום י"ז כסלו ה׳תשפ״ב 21.11.2021

נרצח בדרך לתפילת שחרית בכותל עם 'ליקוטי שיחות' בידו

הותר לפרסום כי היהודי שנהרג בפיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי הוא הבחור אליהו דוד קיי הי”ד, בשנת העשרים וחמש לחייו אשר נרצח הבוקר בידי בן עוולה בדרכו לתפילת שחרית בכותל • בצעירותו למד בישיבת 'תומכי תמימים' - חב"ד בקרית גת, עבד כמדריך הסברה בצמוד לרחבת הכותל וליד בית חב"ד, בדרכו אחז ב'ליקוטי שיחות' - ממנו למד
נרצח בדרך לתפילת שחרית בכותל עם 'ליקוטי שיחות' בידו
הדוכן מיותם: עמדת ההסברה של אליהו דוד קיי הי”ד, שנרצח הבוקר בידי בן עוולה בדרכו לתפילת שחרית בכותל (צילום: בית חב"ד בכותל)

הותר לפרסום כי היהודי שנהרג בפיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי הוא הבחור אליהו דוד קיי הי”ד, בשנת העשרים וחמש לחייו אשר נרצח הבוקר בדם קר בידי בן עוולה.

אליהו דוד הי”ד עבד כמדריך בדוכן הסברה בצמוד לרחבת הכותל המערבי.

הבחור אליהו דוד קיי ז״ל תושב העיר מודיעין היה בדרכו לתפילת שחרית הבוקר ברחבת הכותל המערבי, כפי שנהג לעשות בכל פעם הוא הגיע למקום באופן רגלי. בדרכו הוא אף למד מתוך הספר ״ליקוטי שיחות״ של הרבי. בצעירותו למד בישיבת 'תומכי תמימים' - חב"ד בקרית גת.

במשך שעות לא ידעו מיהו ההרוג, שכן לא נשא עליו תעודת זהות ולא הצליחו לאתר את קרובי משפחתו. אחרי שהם נמצאו וקיבלו עדכון על הרצח של אליהו דוד הי”ד, הותר לפרסום שמו.

מבית הרפואה נמסר: “אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונה פצוע עם פגיעת ראש קשה, בשנות ה-30 לחייו, תוך כדי פעולות החייאה וללא סימני חיים. צוות יחידת הטראומה המשיך בפעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו”.

הודעת הקרן למורשת הכותל המערבי:

"הקרן למורשת הכותל המערבי ורב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ כואבים ודומעים על הירצחו הבוקר של עובד הקרן למורשת הכותל המערבי, אליהו קיי ה' יקום דמו, על ידי רוצח שפל בדרכו לעבודתו בכותל המערבי.

אליהו קיי ז״ל, עולה חדש מדרום אפריקה עבד כמדריך הסברה ברחבת הכותל המערבי והאיר פנים לכל אדם, עשה מלאכתו קודש במסירות ובנאמנות.

משתתפים בצערה העמוק של המשפחה.

יהי זכרו ברוך."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.