הרצל קוסאשוילי | יום י"ד כסלו ה׳תשפ״ב 18.11.2021

התקוות בקראון הייטס, ההכנות לי"ט כסלו והרחבת ספריית הרבי

התוועדות לקראת חג החגים, אירועי האלימות המזנקים בקראון הייטס ועל התקוות בראש העיר החדש, ממשלת בנט וגזירותיה נגד החרדים, הרחבת הענק בספריית הרבי, וההכנות להתוועדות המרכזית בכפר חב"ד • ליל שישי
התקוות בקראון הייטס, ההכנות לי
תמונות: ארכיון COL, ערוץ הכנסת, באדיבות המצלמים

כמדי יום חמישי במרכז התקשורת החב"די COL, תכנית ליל שישי בהגשת הרצל קוסאשוילי.

הערב נדבר כמובן על חג הגאולה. נושחח עם המשפיע הרב מנחם דב דוברוסקין שיסביר לנו כיצד ניתן למקסם חודש שמשופע בכל כך הרבה אירועים וחגים. חגיים חסידיים וחג החנוכה כמובן שנמצא מעבר לפינה.

בעקבות אירועי האלימות האחרונים בשכונת קראון הייטס נשוחח עם העסקן החב"די ר' יעקב ברמן משכונת המלך שידבר על עליית מדרגה כללית בכל העיר ניו יורק באלימות ובמעשי גניבה ופשיעה. וגם: על התקוות בראש העיר החדש אריק אדאמס שנבחר לא מכבר והבטיח על רקע עברו המשטרתי לטפל ביד קשה באלימות ברחובות ניו יורק.


האזינו לתכנית בשידור ישיר >>


חבר הכנסת משה אבוטבול לא מתחרט על הכינויים בהם כינה לאחרונה את ראש הממשלה ואת שר האוצר. "זו ממשלה רעה שמחפשת איך להרע ולא איך להיטיב. בטח לחרדים", אומר אבוטבול, והוא מבטיח להילחם בהם ככל שניתן בכדי שהיהדות הנאמנה לא תמשיך להיפגע בארץ הקודש.

"זהו יום של חג אמיתי", אומר מנהל ספריית אגו"ח הרב שלום בער לוין, בעקבות ההרחבה של ספריית אגוח-ספריית הרבי עם חנוכת האגף החדש אתמול. למעלה מ-25,000 ספרים יעשו את דרכם למדפי הספריות החדשות כשהצפי המשוער לסיום המלאכה הוא חג הספרים ה' טבת דידן נצח שיחול בעוד שלושה שבועות בדיוק.

כיצד מתכוננים להנחיית התוועדות י"ט כסלו המסורתית המתקיימת שנים רבות בהוראתו ובעידודו של הרבי בבית הכנסת "בית מנחם" בכפר חב"ד, מי יהיו הנואמים בהתוועדות השנה? הרב דב הלפרין, המנחה הוותיק, ידבר על האנרגיות האדירות שההתוועדות הזאת מעניקה לו באופן אישי ומהם רגעי השיא מבחינתו באירוע שאמור מצד אחד לחבר אליו קהלים מסוגים שונים ומצד שני גם מיועד לקהל חסידי חב"ד.

לבסוף, את ניגון השבת שלו יבחר הרב מנחם ברוד שידבר על תנופה ותקופה חדשה בהפצת המעיינות לה אנו עדים בשנים האחרונות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.