מערכת COL | יום י' אב ה׳תשס״ה 15.08.2005

בערד התאחדו על מנת לבנות

נשות חב"ד ערד החליטו לנצל היטב את שעות הבוקר הפנויות של החופש. לא, לא לניקיונות וסדרים, אלא ללימוד בצוותא של הלכות בית הבחירה... בעקבות הוראת הרבי ללמוד בימי בין הזמנים את הלכות בית הבחירה התארגנו נשות חב"ד בערד ליוזמה מיוחדת - שיעורים בהלכות בית הבחירה במסגרת חוגי בית. צורת התאספות זו נקבעה במטרה לחזק את הקשר בין כל סוגי הנשים המשתתפות בפעילות בערד ועל כן נערכו השיעורים בכל פעם בבית אחר כשהדגש הוא הן על אזורים שונים בעיר והן על משפחות הקשורות והמקורבות לאנ"ש שבדך כלל במהלך השנה יש פחות קשר עימן. כל שיעור נפתח בתפילה - אמירת כל ספר התהילים על-ידי הנשים המשתתפות וכן מתן צדקה, לזכות העם והארץ.
בערד התאחדו על מנת לבנות
בכל פעם מסרה את השיעור אישה אחרת מנשות חב"ד בעיר. השיעורים היו מרתקים וההלכות נלמדו בצורה מגוונת ומעניינת: פעם בליווי מצגת ופעם בליווי חידות ותשבצים פעם בעזרת תרשימים ופעם ביחד עם תמונות והכול תוך שילוב של העמקה ועיון בתורת הרבי על דברי הרמב"ם ועל הגאולה.

ציבור נשות ערד הביעו התפעלות מהיוזמה והאווירה הנעימה ששררה במהלך השיעורים. מהאהבה מהחום ומהאחדות בין נשים שונות וסגנונות שונים. בעקבות ההצלחה החליטו בארגון נשות חב"ד על פעולה נמשכת שיעורים קבועים באזורים שונים במסגרת חוגי בית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.