שלמה מן | יום י"ב כסלו ה׳תשפ״ב 16.11.2021

שרשרת התוועדויות 'חג הגאולה' בתלמוד תורה בכפר חב"ד • צפו

לא היה אפשר להחמיץ תנועה ערה של תלמידים צעירים ברחובות כפר חב"ד, בימי חג הגאולה ויום ההולדת וההסתלקות של הרבי האמצעי. הסיבה: התוועדויות שאורגנו בידי התלמוד תורה • COL מגיש תיעוד וסיקור
שרשרת התוועדויות 'חג הגאולה' בתלמוד תורה בכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

בליל שבת קודש פרשת ויצא שהשנה חלו בו יום ההולדת וההסתלקות של כ"ק אדמו"ר האמצעי נ"ע, ובמוצאי שבת קודש, אור ל'חג הגאולה' שלו, לא היה אפשר להחמיץ תנועה ערה של תלמידים צעירים ברחובות כפר חב"ד, כאשר היעד של כולם הוא – התוועדויות ט' ו-י' בכסלו.

כ-30 תלמידי כיתה ו' בתלמוד תורה בכפר חב"ד, בראשות המחנך הרב איתן שרעבי, צעדו להם בשעה שברוב הבתים עוד ישבו סביב השולחן לסעודת ליל שבת, אל ביתו של אחד התלמידים בכיתתם, שם התוועד איתם חבר ההנהלה הרוחנית של הת"ת הרב זלמן רודרמן.

ואילו בצאת השבת התוועדו תלמידי כיתה ז' בראשות המחנך הרב מנחם גלרנטר בביתו של אחד מתלמידי הכיתה, בעוד תלמידי הכיתה הגבוהה, 'מכינה לישיבה', התוועדו בבית הכנסת 'רייטשיק שול' עם מחנכם הרב ברוך ציקוושוילי ועם ראש ישיבת תומכי תמימים בקריית גת, הרב יוסף יצחק זילברשטרום.

התוועדויות אלה היוו פתיחה והקדמה להתוועדויות בתוככי התלמוד תורה עצמו, לאורכו של כל יום ראשון בשבוע. תלמידי הכיתות הצעירות התוועדו עם מחנכיהם בכיתותיהם, כאשר משפיע התלמוד תורה הרב מנחם מענדל אלפרוביץ' עובר בין הכיתות ויוצק תוכן חסידי נוסף, בסגנונו החם והמלהיב.

אך גולת הכותרת הייתה ללא ספק ההתוועדות הגדולה והמרכזית שנערכה לתלמידי הכיתות הגבוהות, באולם התלמוד תורה.

בהתוועדות אשר הונחתה והונהגה על ידי מנהל הת"ת הרב מנחם מענדל הכהן, הסבו התלמידים לשולחנות ערוכים. הם ניגנו את ניגוני חסידי אדמו"ר האמצעי, שרו "פדה בשלום" והאזינו לדברים על מהות היום מפי חבר ההנהלה הרוחנית הרב זלמן רודרמן ומשפיע הת"ת הרב מנחם מענדל אלפרוביץ'. הרב זאב רויטמן ממחנכי כיתה 'מכינה לישיבה' ערך לתלמידים חידון ידע חסידי. ההתוועדות נחתמה בריקוד חסידי ובברכת המזון.

תלמידי הת"ת חוו אפוא את שני הימים הנעלים הללו – ט' ו-י' בכסלו – בצורה רצינית ועמוקה ביותר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.