שלמה מן | יום י"א כסלו ה׳תשפ״ב 15.11.2021

בבית חב"ד: רבה של איראן חשף למה גינה את הרג קאסם סולימני

"האזרחים במדינה דיברו על נקמה", תיאר הרב יהודה גראמי בבית חב"ד את הימים שלאחר הרג המחבל קאסם סולימני בידי ממשל טראמפ • רבה של איראן הסביר מה עמד מאחורי התבטאויותיו, שרבים מבקרים אותו בעקבותיהן
בבית חב
הרב גראמי (ארכיון COL)

רבה של איראן, הרב יהודה גראמי, השוהה בארצות הברית מזה שבועות ארוכים, ממשיך לבקר את מוסדות חב"ד ביבשת. אמש (ראשון) התארח בבית חב"ד בצפון וירג'יניה, בעיר פיירפקס, והתייחס להתבטאויותיו לאחר הריגתו של מפקד כוח קודס המחבל קאסם סולימני בידי ממשל טראמפ.

הרב גרמי נצפה במסע ההלוויה וגינה את חיסולו של סולימני. בהמשך התראיין בטלוויזיה האיראנית ותקף את נתניהו ואת הציונים שלא מייצגים, לדבריו את התורה ואת היהדות. הערב, כאמור, הוא סיפר הסברים להתבטאויותיו.

לדברי הרב גרמי, הוא עשה זאת על מנת להרגיע את הרוחות ולהגן על היהודים באיראן. "המצב היה רגיש מאד", תיאר הרב את התקופה שלאחר הרג סולימני.

הרב הוסיף: "היהודים באיראן הרגישו שיכולה להיות סכנה, לא מהממשל, אלא מהאזרחים. הם דיברו על נקמה. ולכן היינו צריכים ללכת להתראיין ולהגיד שאנחנו לא בעד זה, שאנחנו לא מסכימים עם המלחמה הזו".

כפי שדווח ב-COL, הרב גרמי היה אורח כינוס השלוחים העולמי בחצרות קודשנו. הוא נפגש בימי הכינוס עם שורה ארוכה של שלוחים, ובייחוד אלו הפועלים במדינות האיסלאם. בימים שלאחר הכינוס לווה בידי אנשי צוות חדר 302 במרכז לענייני חינוך לשורה של רבנים ואדמו"רים מכובדים ברחבי ניו יורק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.