צבי סופר | יום י' כסלו ה׳תשפ״ב 14.11.2021

השנה 'הנרות הללו' יקבלו משמעות אחרת | צפו בסרטון

תלמידי התמימים בישיבה המרכזית תות"ל כפר חב"ד יחלשו על מבצע חנוכה נרחב ויגיעו ל1,800 עסקים ברחבי גוש דן • התמימים מבקרים באופן אישי אלפי חיילים העומדים על משמרתם, בבסיסי ומחנות צה"ל, וזקוקים יותר מתמיד להשתתפותכם
השנה 'הנרות הללו' יקבלו משמעות אחרת | צפו בסרטון

בעוד שבועיים נחגוג כולנו את חג החנוכה, כמידי שנה, גם בימי החנוכה הבלע"ט יזכו תלמידי התמימים מישיבת תות"ל המרכזית בכפר חב"ד לחלוש על פעילות נרחבת של "מבצע חנוכה", כרצו"ק ולנח"ר הוד כ"ק אבינו רוענו נשיא דורנו.

פעילות זו מתקיימת ע"י ארגון איגוד תלמידי הישיבות ובהכוונת משפיע הישיבה הרב זלמן גופין, במסגרת הפעילות נחשפים רבבות יהודים לאור וחום היהדות, מדליקים נרות חנוכה ומתקרבים לאבינו שבשמים בפועל ובמוחש.

מבצע חנוכה מגיע ל-1,800 בתי עסק בתל-אביב רבתי, רמת השרון, ראשון-לציון, חולון, כפר-סבא, נס ציונה. אזור התעשייה ברקן, ועוד.

צפו:

 

בנוסף, התמימים מבקרים באופן אישי אלפי חיילים העומדים על משמרתם, בבסיסי ומחנות הצבא, ובשנים האחרונות נוסף למערך מבצע חנוכה גם ביקור אלפי מתרפאים בבתי הרפואה וביקורי בית,

אנו זקוקים להשתתפותך, הפעילות כרוכה במשאבים עצומים ומסתכמת בסך כולל של כ- 35,000 ₪ (מעבר לעלויות העצומות הכרוכות בפעילות השגרתית והקבועה של המבצעים).

ואנו אין לנו אלא דברי אבינו כ"ק אדמו"ר זי"ע:

"וכאן המקום לעורר גם בעניינים של מעשה בפועל: ... בעניין הצדקה באופן ד"כפליים לתושייה", ובוודאי יוסיף כאו"א מדלי' כפי נדבת לבו הטהור, ומה טוב - שיתנו לצדקה בקשר למבצע חנוכה או ענייני חנוכה בכלל בהקדם האפשרי" (משיחת ליל כ"ו כסלו, תשמ"ט)

תרמו עכשיו בקישור>>>

או חייגו 058-5004551

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.