שניאור דייטש | יום י' כסלו ה׳תשפ״ב 14.11.2021

התו השמח והכלי החדשני: פרופילים חדשים ללא תשלום

הבשורה על מענק לשידוכי בוגרים של 1000-1500 דולר היכתה גלים, כעת יש מבצע מיוחד: ניתן להכניס פרופילים חדשים לאתר השידוכים 'חב"ד מאצ' ללא תשלום – לתקופה מוגבלת • "כחלק מעבודת השדכנות, אני משתמשת בחב"ד-מאצ' ונעזרת רבות בכלי הזה" – מספרת השדכנית הגב' רינה גרשוביץ
התו השמח והכלי החדשני: פרופילים חדשים ללא תשלום

'התו השמח' יצא לדרך! המיזם המיוחד של מענק כספי למשדכי בוגרים מופעל על ידי ארגון עדי עד בשיתוף עם ר' יוסי קריצ'בסקי מקרן מרומים, המוביל את שיתוף הפעולה וזאת כדי לקדם את שידוכי אנ"ש.

רבים מקהילת אנ"ש כבר החלו לקחת חלק בהשתדלות להרבות שמחות ולבנות בתים. מי שמאפשר את הכלים המעשיים להשתדלות זו הוא ר' משה רייכמן, שהקים ומנהל את אתר חב"ד-מאצ', הכלי החדשני לשידוכי חב"ד דרכו כבר נסגרו מאות שידוכים.

אם בימי שגרה נגבה תשלום סמלי של 80 ₪ בהכנסת פרופילים חדשים לאתר, לרגל מבצע 'התו השמח' פתח הרב רייכמן את האתר להכנסת פרופילים חדשים ללא תשלום – מוגבל לתקופת המבצע.

בימים האחרונים מצטרפים בקצב מוגבר פרופילים חדשים לחב"ד-מאצ'. לצד זאת, נרשמים שדכנים ואכפתניקים לאתר, ולאחר סינון וראיון אישי הם מקבלים גישה ומשתמשים בכלי הטכנולוגי לחיפוש מהיר, חכם ויעיל.

השבוע אנחנו חיים עם יעקב אבינו שיוצא מבאר שבע לחרנה, מאוהלה של תורה לחרון אף של מקום, לסביבת אנשים כה רחוקים, בצילו של לבן הרמאי – והכול בשביל למצוא שידוך ולהקים את בית ישראל. מעשה אבות סימן וכוח לבנים ולבנות, לצאת מאזור הנוחות ולהוסיף בהשתדלות להקמת בתים בישראל.

נשואים? פקחו עיניים, חשבו, התאימו והציעו. מחפשים? שדרגו את ההשתדלות שלכם והכניסו את הפרופיל האישי לחב"ד-מאצ'. ואולי, כמו מאות זוגות שכבר ניסו ונישאו דרך חב"ד-מאצ', אולי תהיה זו קפיצת הדרך האישית שלכם אל השידוך.

כל אחד יכול

"כחלק מעבודת השדכנות, אני משתמשת בחב"ד-מאצ' ונעזרת רבות בכלי הזה" – מספרת השדכנית הגב' רינה גרשוביץ, ומשתפת ב'שידוך-של-חב"ד-מאצ'": "ראיתי באתר חב"ד-מאצ' את הבחור, שבמקור הוא מהארץ אך בתקופה האחרונה חי בחו"ל. כנראה בעקבות הקורונה הוא הגיע לארץ, וכשפניתי אליו 'תפסתי' אותו עם הפנים החוצה – הוא כבר תכנן את חזרתו לחו"ל. בכל זאת הצעתי לו לחכות ולהיפגש עם בחורה שגם אותה ראיתי בחב"ד-מאצ', ונס שהוא הסכים להיפגש – כי השידוך ברוך ה' יצא לפועל".  

  • מה החידוש של חב"ד-מאצ' על פני הפורומים הפעילים של השדכניות?

הגב' גרשוביץ:" בחב"ד-מאצ' הפרופילים מפורטים ונותנים תמונה רחבה על המועמדים, ובנוסף אפשר לבחור באופן אישי קריטריונים ולנסות חיפושים שונים שמובילים להצעות מגוונות ורלוונטיות. זו השתדלות שלא רק פותחת פתח אלא הרבה פתחים, ומגדילה באופן משמעותי את טווח האפשרויות".

  • האם לדעתך שידוכים זה עסק לשדכניות מקצועיות בלבד?

"ממש לא. כל מי שאכפת לו ורוצה באמת לעזור יכול להיכנס לזה ולנסות, כי בידינו ההשתדלות, והתוצאות – בידי הקב"ה. מניסיוני, לא תמיד רואים הצלחות וזה לא קל, אבל כששידוך נסגר – זו תחושה עילאית ממש. מי שאומר מי אני ומה אני – זו נקודת מוצא מצוינת להתחיל משם בשידוכים, מתוך תחושת שליחות, לקפוץ למים – כעין 'קריעת ים-סוף' פרטית שלך, לצאת מעצמך ולעזור לאחרים, ומשם בעז"ה להביא לקריעת ים-סוף של זוגות במציאת השידוך ובהקמת הבית.

כששידוך נסגר, אני מרגישה זכות עצומה שהקב"ה בחר בי להוציא לפועל את ההכרזה שהוכרזה 40 יום קודם יצירת הוולד... ממחשבתו של הקב"ה, לדיבור – בת קול, ולמעשה – שהוא החלק שלנו בשליחותו של הקב"ה, כאן בעולם המעשה. כולנו רוצים כבר לזכות להתגלות משיח צדקנו, ביחד נצליח כולנו לקרוע את הים!! לקרוע את השמיים!! ולסייע בהקמת עוד בית ועוד בית וכך לזרז את הגאולה, שנזכה לה בקרוב ממש".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.