שניאור דייטש | יום י' כסלו ה׳תשפ״ב 14.11.2021

"זו פרזיטיות": הנהלת בית הספר הקומוניסטי נגד משפחת חזן

בקשר לפטירת מרת בתיה ציפורה כהן ע"ה, בת איש מסירות הנפש הרה"ח ר' אהרון חזן ע"ה, שמסרה את נפשה עוד בילדותה על שמירת השבת, לידי מערכת COL התגלגל גזיר עיתון ישן עם מאמר מטעם הנהלת בית הספר הקומונינסטי הממלכתי דאז, המגנה באופן פומבי-ציבורי את משפחת חזן על שמירת השבת • "ארבעת הילדים של חזן, לא מגיעים לבית הספר בשבתות ודבר זה נגד החריצות של העבודה, זה נוגד את הכבוד לעובדים, זו  פרזיטיות"

בז' כסלו, אור ליום שישי התקיימה בירושלים הלווייתה של מרת בתיה ציפורה כהן ע"ה, אשת יבדלח"ט ר' ישראל מרדכי כהן שיחי', בת איש מסירות הנפש הרה"ח ר' אהרון חזן ע"ה, שמסרה נפשה למען השבת עוד בילדותה תחת שלטון האימים הקומוניסטי וגידלה צאצאיה בדרך התורה והמצוות.

בגזיר עיתון ישן שהתגלגל לידי מערכת COL, מתפרסם מאמר מטעם הנהלת בית הספר הקומונינסטי הממלכתי דאז, המגנה באופן פומבי-ציבורי את משפחת חזן על כך שהם "מחנכים את הילדים שלהם לשטויות של הדת, ודבר זה הוא נגד החברה, נגד החריצות של העבודה, זה נוגד את הכבוד לעובדים וכו', זו  פרזיטיות.

"הילדים של חזן, 4 ילדים, לא מגיעים לבית הספר בשבתות, כי הם שומרים טקסים דתיים".

כדי לחדד את ה'פשע' הגדול, וכנראה כדי למצוא חן בעיני השלטונות, מוסיפה הנהלת בית הספר: "ביום השבת מתקיים בבית הספר גם ניקיון כללי של ביה"ס, וכל התלמידים משתתפים במטלה זו, הילדים מנקים את ביה"ס במו ידיהם, ורק ה'חזנים' משתמטים מכך, מתעצלים. הם פרזיטים, זה אגואיזם."

"ה'חזנים' משתמטים": העיתוןהקומוניסטי מגנה את משפחת חזן על שמירת השבת


תרגום מלא:

"מורי-הנהלת ביה"ס פונים לעיתון ומבקשים ממנו להביא לידיעת כולם, שישנם הורים כאלו שמחנכים את הילדים שלהם לשטויות של הדת, ודבר זה הוא נגד החברה, נגד החריצות של העבודה, זה נוגד את הכבוד לעובדים וכו', זו  פרזיטיות. הילדים של חזן, 4 ילדים, לא מגיעים לבית הספר בשבתות, כי הם שומרים טקסים דתיים.

"ביום השבת מתקיים בבית הספר גם ניקיון כללי של ביה"ס, וכל התלמידים משתתפים במטלה זו, הילדים מנקים את ביה"ס במו ידיהם, ורק ה'חזנים' משתמטים מכך, מתעצלים. הם פרזיטים, זה אגואיזם. והסכנה היא שהם יכולים להשפיע גם על אחרים.

"ההורים לא שולחים את הילדים שלהם לביה"ס בתואנה שהם מאמינים אדוקים ואינם יכולים להפר את חוקי הדת. הנהלת ביה"ס מבקשת להביא את הדברים לידיעת כולם, כדי להביא זאת לדיון ציבורי.

חתומים: מורה ומורה מביה"ס מספר 1".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.