צבי סופר | יום ו' כסלו ה׳תשפ״ב 10.11.2021

אנ"ש והת' ישתפו פעולה בספר חידושים ופלפולים '120 שנה'

יוזמה מבורכת ממערכת "הערות התמימים" של ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב"ד: לקראת יום הבהיר י"א ניסן הבעל"ט, יום ההולדת המאה ועשרים של הרבי, ייצא לאור ספר תורני רב ערך שיכלול חידושים וביאורים מכל מקצועות התורה, כחלק מסדרת ספרי הפלפולים היוצאים פעם בשנה על ידי תלמידי ישיבת תות"ל המרכזית • בשונה מהרגיל, בשנה זו ישתפו תלמידי הישיבה את כללות אנ"ש בכפר חב"ד בספר זה
אנ
'זאל' הישיבה המרכזית בכפר חב"ד (צילום: חיים טויטו)

יוזמה מבורכת ממערכת "הערות התמימים" של ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב"ד: לקראת יום הבהיר י"א ניסן הבעל"ט, יום ההולדת המאה ועשרים של הרבי, יצא לאור ספר תורני רב ערך שיכלול חידושים וביאורים מכל מקצועות התורה, כחלק מסדרת ספרי הפלפולים היוצאים פעם בשנה על ידי תלמידי ישיבת תות"ל המרכזית.

אולם בעוד שבשנה רגילה הפלפולים המופיעים בספר נכתבים רובם ככולם על ידי צוות הרמ"ים והמשפיעים ותלמידי התמימים, הרי שבשנה זו ישתפו תלמידי הישיבה את כללות אנ"ש בכפר חב"ד בספר זה, וגם הערותיהם וחידושיהם של אנ"ש תופסי התורה בכפר חב"ד.

בשבת קודש האחרונה הגיעה נציגות של מערכת "הערות התמימים" אל בית הכנסת 770 בכפר חב"ד, בית אגודת חסידי חב"ד באה"ק, ולפני קריאת התורה פנו חברי המערכת בקריאה לציבור המתפללים להיחלץ חושים ולהשתתף בכתיבת חידושים ופלפולים בכל מקצועות התורה ובתורת רבינו, ולפרסמם בספר זה. חברי המערכת אף סיפרו, כי בשנת השבעים לרבי, יזמו הבחורים ב"בית חיינו" קובץ של חידושי תורה וקראו לו "הערות התמימים", אולם כאשר הקובץ נכנס לרבי, הרבי הקיף בעיגול את התיבה "התמימים" וכתב: "לכאורה שולל השתתפות דכו"כ – אולי להוסיף "ואנ"ש" (או כיו"ב) וכן הפתח דבר וכו'".

ואם כך היה בשנת השבעים לרבי שהרבי ביקש את השתתפות אנ"ש בכתיבת חידושי תורה, על אחת כמה וכמה בעמדנו בשנת מאה ועשרים שנה להולדת הרבי, שה"קאך" בכל זה אמור להיות בחיילא יתיר.

במערכת "הערות התמימים" של כפר חב"ד יוזמים אפוא בימים אלו פנייה רחבת היקף לכללות אנ"ש בכפר חב"ד, במודעות בחוצות הכפר ובהתעוררות בבתי הכנסת, לשתף את כלל התושבים בספר תורני גדול וחשוב זה, אשר יצא לאור בע"ה לקראת יום הבהיר י"א ניסן, ויגרום לבטח קורת רוח גדולה לרבי נשיא דורנו.

פרטים נוספים - בהמשך.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.