חרדים10 | יום ה' כסלו ה׳תשפ״ב 09.11.2021

פריד הבטיח לנפגע ההדברה, השבוע הגיע לרקוד בבר מצווה

לפני 7 שנים, ב'אסון ההדברה', נפטרו הילדות יעל ואביגיל גרוס ז"ל, ו-2 האחים נפצעו קשה משאיפת חומר רעיל • הזמר אברהם פריד הגיע לבקר אז את מיכאל שאושפז במצב קשה ב'שניידר', והבטיח לו: 'אתה תתחזק ותחלים, ואני עוד ארקוד איתך בבר המצווה שלך' • השבוע זה קרה
פריד הבטיח לנפגע ההדברה, השבוע הגיע לרקוד בבר מצווה

בשבת פרשת ‘תולדות’ חגג רפאל יצחק גרוס, יחד עם בני משפחתו המורחבת בר מצווה ועלייה לתורה במלון בירושלים.

בצאת השבת, בזמן סעודת מלווה מלכה, פצחו האורחים בריקודים לשמח את החתן.

יצחק הוא ניצול ‘אסון ההדברה’, בו נספו אחיותיו, הילדות יעל ואביגיל גרוס ז”ל. הוא ואחיו מיכאל נפצעו קשה משאיפת חומר רעיל.

לפני 7 וחצי שנים הגיע הזמר אברהם פריד לבקר את יצחק, שאושפז אז במצב קשה במרכז הרפואי ‘שניידר’ – והבטיח לו: ״אתה תתחזק ותחלים, ואני עוד ארקוד איתך בבר המצווה שלך”.

במוצאי השבת האחרונה, הפתיע אברהם פריד את בני המשפחה והגיע לחגוג בשמחתם.

צפו בוידאו:

 

בן משפחה מספר לחרדים 10: “סיעתה דשמיא, עוד מעט זה שמונה שנים למקרה, שני הבנים מיכאל ויצחק נצלו בחסדי שמים. מיכאל, הבן הבכור, חגג לפני שנה בחג הסוכות, אז היה סגר. לא יכולנו לחגוג לו כל המשפחה, אז עשו לו ‘בר מצווה קורונה’ מצומצמת יותר. באמת הרבה השתתפו מרחוק. שלחו סרטונים, סרטון ארוך עם ברכות עם הרבה מאוד פוליטיקאים, זמרים.

״השנה אחיו הצעיר יותר, רפאל יצחק, חגג בר מצווה, בר מצווה משפחתית. חגגנו בשבת כל המשפחה – ובמוצאי שבת, בסעודת מלווה מלכה, הפתיע אברהם פריד והגיע בהפתעה. כמו שהבטיח לפני שבע שנים, בכלל לא חשבתי שיגיע ולא ידעתי שהוא בארץ. מסתבר שהוא הגיע בשמחה”.

בשנים האחרונות, לאחר האסון, נולדו לבני הזוג שמעון ומיכל גרוס עוד שלושה ילדים – שתי בנות ובן. “מה שנותר להגיד, שנהיה תמיד בשמחות, ולב שמח. ותודה גדולה לבורא עולם על כל הטובות שעשה איתנו ויעשה איתנו בעזרת השם”.

על אברהם פריד אמר: “זה מראה על האישיות המיוחדת של אברהם פריד, שהוא הגיע. הוא אדם מיוחד. אדם צנוע, עושה את המצוות שלו בשקט והחבא, בלי רעש. הסרטון התפרסם ברשת, הוא לא ידע שככה זה יתפרסם”.

אחרי שיצחק היה בבית חולים ועכשיו בר מצווה, מה חושבים?

״השנה זה יהיה שמונה שנים לאסון. ברוך השם, הקדוש ברוך הוא עשה איתנו הרבה חסדים. השנים האלה שנולדו עוד ילדים, הבית שמח וטוב. זה מה שחשוב וטוב, וזה העיקר.

״שמחים שיצא לחגוג יחד עם כל בני המשפחה, אחרי הבר מצווה הקודמת, שהייתה מצומצמת יותר, הפעם יצא לחגוג בצורה משפחתית מורחבת. בניגוד לשנה שעברה שעשינו לו חודש וחצי אחרי, בר מצווה מצומצמת”.

הזמר אברהם פריד סיפר לחרדים10: “קיבלתי טלפון במוצאי שבת. יש עכשיו בר מצוה אצל משפחת גרוס שפגשת אותם לפני 7 שנים. אי אפשר לשכוח את הפגישה הזאת בבית הרפואה והסיפור הנורא שקרה אז. בהשגחה פרטית הייתי בארץ, בירושלים, שתי דקות נסיעה מהמלון איפה שהתארחתי.

“אז קיימתי מה שהבטחתי לפני 7 שנים להשתתף בבר מצווה. לפני שנה, הייתה הבר מצווה של הבן הגדול מיכאל, אבל בגלל הקורונה היה בלתי אפשרי להגיע, יצאתי ידי חובתי ושלחתי לו ברכה מוקלטת בווידאו.

״אבל הפעם היה ברוך השם שמחה גדולה ואני מודה לריבונו של עולם שסידר ככה שהייתי יכול להשתתף. הבן הגדול שמח מאוד שהגעתי, וליווה אותי באוטו חזרה למלון”.

אברהם פריד מתרגש: “היה מאוד מרגש לרקוד עם האבא ועם שני האחים. הייתי איתם בימים הקשים, אז להיות איתם בשמחתם על אחת כמה וכמה. להשתתף באירוע שקשור עם ניסים וחסדי השם, אין גבוה מזה”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.