תוכן שיווקי | יום ד' כסלו ה׳תשפ״ב 08.11.2021

לימודי קונדיטוריה בירושלים – להפוך את התחביב למקצוע

אחד המקצועות המרתקים והמבוקשים בשנים האחרונות הוא מקצוע הקונדיטוריה. הצבעים, המרקמים והטעמים, ביחד עם העובדה ששום ארוחה לא מושלמת בלי סיום מתוק – הפכו את הקונדיטורים לאנשי המקצוע המסופקים ביותר שיש, עם עשייה מגוונת וטעימה וקהל לקוחות שבוי. אם גם אתם אנשים של אפייה ומתוקים, ומוצאים את עצמכם דואגים להכנה של עוגה או מאפים בכל מפגש של משפחה או חברים, למה לא ללמוד את מקצוע הקונדיטוריה מ-א' ועד ת' ולהפוך את התחביב למקצוע?
לימודי קונדיטוריה בירושלים – להפוך את התחביב למקצוע
קרדיט תמונה: freepik

מה לומדים בלימודי קונדיטוריה?

את כל הדברים הטובים והמתוקים, שמלווים אותנו ברגעים המשמחים. בלימודי קונדיטוריה תלמדו להכין קינוחים ומאפים מסוגים שונים – ממש מהבסיס, החל מהיכרות עם סוגי הבצקים והמילויים השונים ועד להכנה של קינוחים מורכבים שלא רואים בכל יום. כמו בלימודי בישול, גם במסגרת לימודי קונדיטוריה בירושלים הלימודים מחולקים למסלולים המאפשרים התמקדות בסגנונות שונים – מקורס קונדיטוריה קלאסית, דרך קורס קונדיטוריית מישלן ועד לקורס עיצוב עוגות, כשחלק מהמסלולים מצריכים ידע וניסיון ומיועדים לקונדיטורים בהכשרתם וחלק מהמסלולים מתאימים לחסרי ידע וניסיון שרוצים ללמוד את התחום ממש מהבסיס, כשמה שהם מביאים איתם זה אהבה למאפים ומתוקים מסוגים שונים והיכרות בסיסית עם חומרי הגלם המרכיבים את עולם הקונדיטוריה.

למי מתאים ללמוד קונדיטוריה מקצועית?

לימודי קונדיטוריה מתאימים כמובן למי שאוהבים קינוחים ומאפים, אך גם לאנשים שאוהבים את האסתטיקה והדיוק. בשונה מבישול, בו אנחנו משתמשים לא פעם בחומרי הגלם ובתיבול "לפי העין" וסומכים על הצבע והריח, בעולם הקונדיטוריה הדיוק הוא שם המשחק, ולכן המשקל וכוסות המדידה הם הכלים העיקריים במטבח. מלבד יכולות של דיוק וסבלנות, החוש האסתטי והאהבה לאמנות צריכים להיות מפותחים, וגם היכולת ליצור ולדמיין: קינוחים אנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים והם צריכים להיות יפים ומרהיבים כדי להחזיק את הוויטרינות הקסומות שמקשטות את הרחובות, וכן יצירה של קינוחים חדשים היא חלק מהותי בעבודה. עם זאת, לימודי קונדיטוריה לא מחייבים לעסוק בתחום באופן מקצועי. תמיד אפשר לרכוש את הידע והכלים בקורס מקצועי ולהפגין את הכישורים בבית.

רוצים להיות קונדיטורים? אפשרויות התעסוקה בסיום הלימודים

אפשרויות התעסוקה בסיום לימודי קונדיטוריה הם רבות ומגוונות, כיוון שבכל מקום בו מגישים אוכל – מגישים מאפים וקינוחים, ואם כבר – הסטטיסטיקה היא לטובת הקונדיטורים שנהנים ממאות קונדיטוריות ומאפיות הפרוסות ברחבי הארץ. עם סיום הלימודים, הקונדיטורים יכולים לעבוד במסעדות, בתי קפה, בתי מלון, חברות קייטרינג ועוד. מלבד עבודה כשכירים, אנשים רבים בוחרים עם סיום הלימודים לפנות לדרך עצמאית, ופותחים פס קינוחים ביתי או מציעים את שירותיהם כקונדיטורים לאירועים פרטיים, ובכך בוחרים בעצמם את הנתיב המקצועי ואף את סגנון וסוג הקינוחים אותם יכינו. כך או כך, לימודי קונדיטוריה הם לימודים אטרקטיביים במיוחד, בשל הביקוש לקונדיטורים, השכר והתנאים המצוינים שתואמים את המאמץ, אפשרויות הקידום וכמובן הסיפוק הרב מעבודה שאוהבים לעשות.  

לימודי קונדיטוריה בקמפוס הקולינרי בירושלים

אם גם אתם רוצים להפוך את התחביב למקצוע וליהנות מלימודי קונדיטוריה שבסופם תקבלו תעודת מקצועית – בקמפוס הקולינרי תוכלו למצוא מגוון של קורסים מתחום הקונדיטוריה איתם תוכלו לעשות את הצעד הראשון לעבר קריירה כקונדיטורים ושף-קונדיטורים ולהגשים את החלום.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.