מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשפ״ב 07.11.2021

הרב חיטריק הופתע: בסמינר 'בית חנה' ארגנו לו מסיבת יום הולדת

הילדים נכנסו בהתפעה, בוגרות חלקו חוויות ובירכו, והייתה גם נציגה של הנכדות: בסמינר בית חנה בצפת התקיימה חגיגת יום הולדת 70 לשליח והמנהל הרב יוסף יצחק חיטריק. COL מגיש תיעוד וסיקור
הרב חיטריק הופתע: בסמינר 'בית חנה' ארגנו לו מסיבת יום הולדת
תמונות: באדיבות המצלם

אמש (מוצאי שבת) התקיימה מסיבה חגיגית לצד שולחנות ערוכים, בהפתעה למנהל הסמינר בית חנה, ושליח הרבי לצפת, הרב יוסף יצחק חיטריק, לרגל יום הולדתו השבעים. את האירוע כיבדו בנוכחותם רבני הסמינר, צוות הסמינר, מורות ותלמידות.

השליחה הגב' גערליצקי מתל אביב, בוגרת בית חנה, ובתה תלמידת בית חנה בהווה, הנחו את האירוע שהיה בסימן: עבר, הווה ועתיד.

הרב רסקין, מנכ''ל המוסדות אמר דברי פתיחה וברכה בדגש על שנות הפעילות המשותפות והעשייה הברוכה, למעלה מארבעים שנה של שליחות בבית חנה.

הרב כהן, מורה והרב של הסמינר ציין את היום כ''ח מרחשון, היום של הברית בו היה הרבי סנדק של הרב חיטריק, והזכיר את השיחה שנאמרה באירוע דאז, לפני שבעים שנה בדיוק. את דבריו הוא סיים בברכת כהנים משותפת עם הרב אלתר אליהו הכהן פרידמן.

שלושה מילדיו שנכנסו לאולם בהפתעה, דיברו על מה שהם למדו מאביהם, על שליחות, מסירות ואמת. בנו, הרב אליעזר חיטריק, שליח הרבי בגרמניה, ציין בהתרגשות שזו הפעם הראשונה בה אפשר לציין בצורה חגיגית את ההודיה לה' על הנס הרפואי שהיה לרב חיטריק לפני שנתיים ולא התקיים עד היום בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

נכדתו, השליחה הצעירה מכפר ויתקין, ייצגה את כל הנכדים והנכדות שבשליחות ברחבי העולם, ושיתפה על ההתמסרות של סבא וסבתא, על שבתות מעטות משותפות איתם, (כי כמעט בכל שבת הם עם התלמידות) ועל המרחק הגדול מהנכדים ומהילדים.

בין לבין הקרינו הפקת מולטימדיה ייחודית בה נצפו בוגרות רבות מרחבי הארץ והעולם מאחלות מזל טוב למנהל המוסד שלא שוכחות אותו.

עוד נשאו דברים: השליח למרום כנען בצפת הרב אברהם חיים זילבר וכן הרב חיים קפלן בנו וממלא מקומו של השליח הראשי לצפת הרב אריה לייב קפלן ע''ה. ואחיינו של הרב חיטריק.

לקראת סיום נשא דברים הרב חיטריק, שעורר על הקשר עם הרבי ואהבתו של הרבי. רגע לפני הסיום, הרב שפירא, הסגן, הציג את מתנת התלמידות – לימוד משותף של כל ספר התניא והיום יום לזכותו של הרב חיטריק. תודה רבה לכל מארגני ומפיקי האירוע, צוות ניהול, צוות מטבח, צוות תחזוקה וצוות תאורה והגברה.

צפו בתיעוד.

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יאריך ימים על ממלכתו
ה' כסלו ה׳תשפ״ב
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.