חנן גרינווד | יום ג' כסלו ה׳תשפ״ב 07.11.2021

לוחית הרישוי של רכב הרבי הוסרה מאתר המכירות הפומביות

כפי שפורסם בשבוע שעבר כאן ב-COL, לוחית הרישוי של מכונית הרבי שבה היה נוסע לאוהל הוצגה למכירה פומבית • כעת מסתבר שהפריט הוסר בינתיים מבית המכירות, בשל 'שיימינג' שנעשה על גורם חב"די, כך מדווח 'ישראל היום'
לוחית הרישוי של רכב הרבי הוסרה מאתר המכירות הפומביות

חנן גרינווד, 'ישראל היום'

חסידות חב"ד חגגה בשבוע שעבר בכנס השלוחים הענק, שבוצע בשל הקורונה ללא התמונה הקבוצתית, אך אחד הנושאים המעניינים ביותר שנידונו בו לא היה קשור כלל לכנס, אלא ללוחית רישוי מאוד מאוד מסויימת שמוצעת למכירה.

בבית המכירות מורשת מציעים למכירה את לוחית הרישוי של המכונית שבה נסע הרבי מלובביץ'. מדובר בלוחית של מדינת ניו יורק שבה המספרים הסמליות 770 – כמספר בניין בית מדרשו של הרבי בשכונת קראון הייטס בברוקלין. לאחרונה שופץ רכב של הרבי שבו נסע במהלך השנים, אך ככל הנראה לא מדובר בלוחית מכלי רכב זה אלא ממכונית קודמת.

הלוחית הוצעה למכירה במחיר התחלתי של 20 אלף דולר, והאמירה עד ל-25 אלף דולר עד כה. בבית המכירות סבורים שיצליחו למכור אותה במחיר של כ-50 אלף דולר, לא רע ללוחית רישוי אחת.


עוד בנושא:

לוחית הרישוי של מכונית הרבי - עומדת למכירה


אלא שכאן מתחיל הסיפור להסתבך. דבר המכירה עורר סערה גדולה בתוך החסידות, ותרעומת בקרב לא מעט מהחסידים. ככל הנראה, מכיוון שמדובר בלוחית רישוי שעליה מספרים סמליים מאוד, הדבר עורר כעס. יצויין כי באותה מכירה, שתיערך בעוד כשבוע וחצי, נמכרים לא מעט חפצים שעליהם חתם הרבי ודולרים שהעניק, ובעבר נמכרו סכו"ם מביתו של הרבי, דברים שהיו קרובים אליו בהרבה מלוחית הרישוי. אך ככל הנראה היגיון לא בהכרח משחקים משחק ככל שמדובר בפריטים שהיו בקרבתו של הרבי.

לפני מספר ימים הוסר דף המכירה של הפריט, זאת לדברי אנשי בית המכירות בשל שיימינג שעבר אדם שאינו קשור למכירה כלל, אך שנחשד כזה שמכר את לוחית הרישוי. בעקבות השיימינג מתלבט כעת המוכר האם להמשיך למכור את הפריט, שבהחלט מעורר סערה בחסידות, והחלטה זו תתקבל ככל הנראה בתחילת השבוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.