מערכת COL | יום כ"ח חשוון ה׳תשפ״ב 03.11.2021

ערב ראש חודש כסלו: ה'פנסאים' במגדל העמק התוועדו על האש

התוועדות על האש מיוחדת, לרגל יום הבהיר ראש חודש כסלו, התקיימה השבוע ליותר ממאה חיילי צבאות השם בסניף הפנסאים במגדל העמק. COL מגיש תיעוד וסיקור
ערב ראש חודש כסלו: ה'פנסאים' במגדל העמק התוועדו על האש
צילומים: הפנסאים

למעלה מ-100 חיילי הפנסאים בסניף מגדל העמק נפגשו השבוע יחד עם המפקדים להתוועדות 'על האש' מיוחדת, לרגל ר"ח כסלו המשמש ובא.

זה התחיל בפעילות לימודים חוויתית מיוחדת, החיילים הבוגרים יצאו מכיתות הלימוד הרגילות, ועברו ללמוד עם המפקדים ברחבי התלמוד תורה. לימוד מיוחד ומהנה. ובו בזמן, החיילים הצעירים צפו בתוכנית הלימודים המיוחדת ע"ג מסך הוידאו, המופקת ע"י 'הפנסאים'. בסיום הלימודים, שיחקו החיילים יחד עם המפקדים משחק אתגרי ומהנה.

לאחר מכן התאספו החיילים יחדיו, הן הצעירים והן הבוגרים להתוועדות המיוחדת.

ההתוועדות החלה בשירה אדירה ועוצמתית ע"י כלל החיילים והמפקדים, של ניגון ר"ח כסלו. ולאחריה, הוזמן להתוועד עם החיילים, הרב מנחם מענדל מישולובין, שליח הרבי ור"מ בישיבה בעיר.

הרב מישולובין התוועד עם החיילים על כך שזכינו שאנו חסידים של הרבי, ועורר את החיילים, שעל כל אחד לזכור תמיד, שהוא פנסאי, שליח, דוגמא חיה לסביבה. וסיים עם מספר נקודות ששמע זה עתה בכינוס השלוחים אצל הרבי.

ה'פארברענגען' המיוחד הסתיים בהכרזת שנים עשר הפסוקים בעוצמה מיוחדת ע"י כל החיילים, בהכוונת המפקד המסור הת' דובי קפלן שיחי'.

ההתוועדות אורגנה ע"י מפקדת 'הפנסאים', מנהל סניף הבוגרים הת' הנעלה נתי גלבשטיין, ומנהלי סניף הצעירים הת' שניאור בלוי  והת' מענדלע גולדשמיד, בעזרתם של צוות המפקדים המסור.

צפן בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.