מנחם קרביצקי | יום כ"ה חשוון ה׳תשפ״ב 31.10.2021

העברת דירה עם האתר 'בסט בוקס'

מעבר דירה תמיד היה אירוע מעורב. מצד אחד כיף ומרגש אך מצד שני גם המון הוצאות, התארגנויות ואי נוחות אחת גדולה מאוד. האתר ׳בסט בוקס׳ שם לו למטרה לעזור לכם להתמודד בדיוק עם כל אי הנוחות ולסייע לעבור דירה באופן חלק ויעיל.  
העברת דירה עם האתר 'בסט בוקס'
צילום:תמונה 123rf

עם מגוון שירותים שמתחילים במכירת קרטונים למעבר דירה במחירים מוזלים ועד שירותי אריזוה והובלה, מאפשרים לכם למצוא ב׳בסט בוקס׳ את כל מה שאתם צריכים והכל תחת קורת גג אחת - עניין שלכשעצמו מהווה יתרון בזמן שצריכים להזמין מספר שירותים ונאלצים לעתים לעבוד עם בעלי מקצוע שונים.

מוצרי אריזה למעבר דירה

השלב המרכזי בכל מעבר דירה הוא האריזה. רבים אינם לוקחים את זה בחשבון אך אריזת דירה למעבר היא תהליך ממושך שמלווה בהרבה מאוד התארגנויות ואי נוחות.

האתר ׳בסט בוקס׳ ממתיק את הקושי באמצעות שיווק של מוצרי אריזה למעבר דירה שמסייעים לארוז כל דבר באופן מהיר ונוח יותר. מלבד קרטונים, ניתן להזמין באתר מגוון מוצרי אריזה כמו סרטי הדבקה, ניילון פצפץ או ניילונים נצמדים, אקדחים לסרטי הדבקה ועוד מגוון פריטים שיכולים להפוך את האריזה שלכם להרבה יותר נוחה, בטוחה ויעילה.

את כל המוצרים ניתן לקבל עם משלוח מהיר עד לביתכם וכך לחסוך את הזמן שנדרש כדי לחפש קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה. המחירים של קרטונים למעבר דירה נעים בין 2.7 שקלים לקרטון ויכולים להגיע גם ל-4 ש״ח בהתאם לסוג והמידות של הקרטונים. כמו כן העלויות של חומרי האריזה מסתכמים בדרך כלל בממוצע ב-100 שקלים כך שבסופו של דבר העלות הכוללת תהיה מאות שקלים בודדים בממוצע כולל משלוח עד לבית.

חשוב לציין שחומרי אריזה וקרטונים שמתאימים למעבר דירה הם דבר מעולה אך כדי להפיק מהם את המקסימום חשוב גם להבין איך לעשות בהם שימוש נכון.

׳בסט בוקס׳ מפרסם מגוון מדריכים שמטרתם לסייע לכם לארוז את הדירה כמו מקצוענים. בין הטיפים שניתן למצוא אפשר למנות בסיסיים כמו כאלה שיסבירו מדוע צריך לארוז כל חדר בנפרד ומדוע כדאי לארוז את הדירה באופן מדורג וכן מדריכים שנותנים תשובות לנושאים מורכבים יותר כמו אריזת מגירות ובגדים באופן מהיר עם ניילון נצמד ועוד טיפים מעניינים שניתן למצוא בבלוג האתר.

שירותי אריזה

אין ספק שהאריזה היא המשימה המרכזית במעבר דירה ולמי שלא מאמין, אנו ממליצים לחשוב לרגע על הפעולות שצריך לבצע במעבר וכמה זמן אורכת כל אחת. המסקנה המתבקשת היא שהתהליך הכי ממושך ולא נוח הוא האריזות שיכולים להימשך גם שבועות ולמעשה יוצרים את הלחץ הגדול ביותר. אז מה ניתן לעשות כדי להסיר את הדאגה המרכזית לחלוטין? נעזרים בשירותי אריזה מקצועיים.

ניתן להזמין באתר החברה שירותי אריזה מקצועיים שכוללים אורזים המגיעים אליכם יום או יומיים לפני המעבר (תלוי בגודל הדירה וכמות החפצים) ומבצעים עבורכם את האריזות. מאחר שמדובר במספר אורזים מקצועיים, לא תצטרכו לחיות תקופה ממושכת באי סדר וכל התהליך יתקצר ליום או יומיים.

האריזה יכולה לכלול את כל החפצים בבית לרבות הבגדים, כלי מטבח וכיוצא בזה ואף את פירוק הרהיטים השונים כמו ארונות, חדרי שינה וכו׳. בנוסף לאריזה, תוכלו לשכור את שירותי האורזים של החברה גם לסידור הדירה החדשה ובמקום שתתחילו לפרוק את הארגזים במשך מספר ימים ויותר, תוכלו פשוט להנחות ולהסביר איך אתם רוצים את הדירה החדשה שלכם והאורזים כבר ירכיבו את הארונות ושאר הרהיטים ויפרקו את הארגזים לפי ההנחיות והרצונות שלכם.

עלות השירות יכול להתחיל בכמה מאות שקלים לדירות קטנות עם מעט תכולה ועשוי להגיע גם לכמה אלפים בהובלת דירות גדולות מאוד ובתים פרטיים.

שירותי הובלות

אין ספק שהדבר שמעלה את מרבית החששות אצל מי שעובר דירה הם שירותי הובלה. הפחד ״ליפול״ על מובילים חאפרים או לו אמינים הוא ממשי והדבר האחרון שאתם צריכים הוא להסתבך עם מובילים לא מקצועיים ולא אמינים שעשויים לאחר לכם ביום ההובלה, להגיע לא ערוכים מבחינת כוח האדם והרכב, להעלות מחירים ברגע האחרון ולעתים אפילו להיעלם ולא להגיע רק בגלל שמצאו עבודה רווחית יותר.

אחד היתרונות הזמנת הובלת דירה באתר ׳בסט בוקס׳ הוא שאת כל ההובלות מבצעים עובדי החברה כך שאתם יודעים את מי אתם מכניסים הביתה. בנוסף לכך השירות מלווה בביטוח הובלות ייחודי ובהסכם שנחתם מראש ומבטיח לכם שמה שהובטח והוסבר לכם, זה בדיוק מה שתקבלו בלי העלאות מחירים, היעלמויות וכל התרגילים האחרים שהוציאו לענף ההובלה בישראל שם רע.

בהקשר להובלות כדאי להכיר שירות מעניין נוסף שניתן להזמין באתר והוא הובלה עצמית. צריכים להעביר דירה קטנה? יכול להיות שתוכלו לעשות את זה בעצמכם ולחסוך את העלויות. לשם כך ניתן לשכור נגרר שמתחבר לכל רכב עם וו גרירה ושבאמצעותו ניתן להוביל דירות קטנות לרבות פריטים גדולים כמו מקרר או סלון שלא נכנסים לרכב ממוצע.

החיסכון בהובלה עצמית יכול להיות 1,000 שקלים ויותר - עניין שהופך למשמעותי בעיקר בהובלות סטודנטים או דירות רווקים וזוגות צעירים.

שירותי אחסנה

כדי להשלים את הפאזל ולהציע את כל השירותים שאתם יכולים להזדקק להם כדי לעבור דירה, ניתן להזמין באתר שירותי אחסנה שמיועדים לספק לכם יחידת אחסון שבה תאחסנו את כל התכולה והרהיטים שאין להם מקום בדירה החדשה.

עוברים לגור עם בן או בת הזוג? אולי לדירה קטנה יותר ואתם מחפשים מקום בטוח לאחסן בו את החפצים? אחסון תכולת דירה הוא פתרון מעולה שיכול להתאים לכם.

כמובן שניתן לשלב בין השירותים השונים לדוגמה אריזה והובלה, או עם אחסנה וכמובן שאת כל השירותים במקום אחד ובהנחה שיכלה להגיע לעשרות אחוזים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.