מנדי ברגר | יום כ"ו חשוון ה׳תשפ״ב 01.11.2021

מחלקים כסף לשלוחים: ימי השותפות העולמיים עלו הילוך!

שליח הרבי במילאנו הרב סנדי ווילשאנסקי שיחי', חתנו של השליח הרב משה שייקביץ ע"ה שהלך לעולמו בשנה שעברה - ערב כינוס השלוחים ה'תשפ"א, הוא הזוכה בהגרלה שנערכה ביום ראשון, שעות בודדות לפני תחילת ה"באנקעט" העוצמתי של כינוס השלוחים, במסגרת פרויקט "ימי השותפות העולמיים"
מחלקים כסף לשלוחים: ימי השותפות העולמיים עלו הילוך!
הרב חיים ליפסקר מחברי ההנהלה מעניק את הצ'ק לרב סענדי וילשאנסקי

ביום ראשון, שעות בודדות לפני תחילת ה"באנקעט" העוצמתי של כינוס השלוחים, נערכה ההגרלה הראשונה במסגרת פרויקט "ימי השותפות העולמיים".

אל הפרויקט הענק שיתקיים בה' טבת "דידן נצח" ובשבוע שלאחריו, כבר הצטרפו מאות שלוחים מעשרות מדינות. ימי השותפות מאפשרים לשלוחים לקיים קמפיין מקצועי בעלות נגישה במיוחד וללא עמלות (מלבד עמלות סליקה), וזאת במטרה לחזק את מפעל השליחות החשוב.

מאחורי המיזם עומדים קרן צ'רידי ונגידים גדולים שנרתמו לעניין, וכלל הפעילות מנוהלת ע"י ועד מיוחד הכולל שלוחים ואנשי מקצוע בתחום הגיוס. בנוסף לסכומים שיוכל כל שליח לאסוף ממעגלי התורמים שלו, הוותיקים והחדשים - יוענקו במהלך הקמפיין פרסים ומענקים למשתתפים בסך כולל של יותר ממיליון דולר!

ההגרלה הראשונה כבר התקיימה, כאמור, בתחילת השבוע והשתתפו בה כלל השלוחים שהזדרזו להירשם. הזוכה המאושר הוא שליח הרבי במילאנו הרב סנדי ווילשאנסקי שיחי', חתנו של השליח הרב משה שייקביץ ע"ה שהלך לעולמו בשנה שעברה - ערב כינוס השלוחים ה'תשפ"א.

מספר הרב ווילשאנסקי על ההשגחה הפרטית העצומה: "בבוקר יום ההגרלה, ממש תוך כדי ההתארגנות לתמונה השנתית, שח לי שליח שהוא לא יוכל לחזור למקום שליחותו בלי 10,000 דולר בכיסו. כעת, הוא זקוק להלוואה שתחולק ל-10 תשלומים. על אף שלא היה ברור לי לגמרי אם נוכל לספוג את זה, החלטתי, לכתחילה אריבער, להסכים. שעות ספורות לאחר מכן נודעתי על  הזכייה בסכום זהה!"

זוהי ההגרלה הראשונה מתוך סדרת הגרלות שבהן ישתתפו אך ורק השלוחים שיירשמו לפרויקט. ההגרלה הבאה תתקיים עוד השבוע, ביום רביעי - שווה להירשם!!!

ניתן להצטרף לפרויקט באתר הייעודי >>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.