מנדי ברגר | יום כ"ה חשוון ה׳תשפ״ב 31.10.2021

שליח חב"ד לפרו: הרב שנ"ז בלומנפלד ע"ה נפטר בפתאומיות

ברוך דיין האמת: הרב שניאור זלמן בלומנפלד, השליח הראשי של הרבי למדינת פרו שבדרום אמריקה - נפטר בפתאומיות לאחר שלקה בהתקף לב בליל שבת, כ"ד בחשוון והוא בן 58 • המנוח היה שליח אמיתי של הרבי ומסור לכל ענייני השליחות בכל כוחו • את הבשורה המרה קיבלו ידידיו, שלוחי חב"ד בתבל, בעיצומו של 'כינוס השלוחים העולמי' - הנערך בימים אלו בניו יורק • הלווייתו תיערך ביום שני בעיר לימה שבפרו
שליח חב

ברוך דיין האמת: הרב שניאור זלמן בלומנפלד, השליח הראשי של הרבי למדינת פרו שבדרום אמריקה - הלך לעלמו לאחר שלקה בהתקף לב בליל שבת, כ"ד בחשוון והוא בן 58.

הרב בלומנפלד ז"ל, יחד עם רעייתו תיבלחט"א מרת שטרנא שרה ניהלו את מרכז חב"ד בעיר הבירה לימה שבפרו במשך למעלה מ-30 שנה, שם פעלו עם המקומיים התיירים הרבים.

המנוח היה שליח אמיתי של הרבי ומסור לכל ענייני השליחות בכל כוחו.

את הבשורה המרה קיבלו ידידיו, שלוחי חב"ד בתבל, בעיצומו של 'כינוס השלוחים העולמי' - הנערך בימים אלו בניו יורק. 

הותיר אחריו את אשתו שטרנא שרה והילדים: חיה רסקין – אורלנדו, פלורידה, מנדי בלומנפלד – ישראל, רייזה בלומנפלד – קראון הייטס/פרו, רבקה פבזנר – קראון הייטס, יהודית קרליבך – פרו, משה בלומנפלד – ישראל/פרו. 

 וכן אחיו: ר' יעקב בלומנפלד - ריו דה ז'ניירו, ברזיל, גב' חנה שרף - קראון הייטס, ר' יוסי בלומנפלד - קראון הייטס ואף את אם רעייתו - הרבנית פנינה סלונים.

הלווייתו תיערך ביום שני בעיר לימה שבפרו, שם כיהן כרב ושליח הרבי עשרות שנים, ופעל למען הקהילה היהודית במדינה כולה, שם ייטמן.

משפחתו תשב 'שבעה' ב-Avenida Aurelio Miro Questa 1015 Apt. 301, לימה פרו. אחיו ישבו 'שבעה' בבתיהם.

ת.נ.צ.ב.ה.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
אבדה כבדה לכלל ישראל
כ"ה חשוון ה׳תשפ״ב
הכרתי את ידיד נפשי רב זלמן ז"ל מאז הגיע לפרו. הוא היה חסיד במלא המילה ! תלמיד חכם וירא שמים ברבים, מדקדק בקלה כבחמורה !הגיע למדבר שמם והקים עולה של תורה וחסידות. הקים בית חב"ד מיוחד ! מקוה טהרה למהדרין (במקום שלא יורדים גשמים), מערכת כשרות למהדרין , מסר מידי יום הרבה שיעורי תורה . היה אבי יתומים , אלמנות חסרי אונים . האהבת ישראל שלו היתה למופת ! הוא כיבד כל אחד בכבוד מלכים ! האכיל רעבים על חשבונו , הקים מצבות לאלו שלא יכלו לשלם את החברא קדישא .דאג לחולים ואסירים ולתיירים וכו' אין כאן מקום להאריךבכל מה שהרב ז"ל הספיק לעשות בחייו שהקדיש למען ה' יתברך.בלעדיו הקהילה היתה כיום מתבוללת לגמרי. ת.נצ.ב.ה
2.
לחם את מלחמת ה'
כ"ה חשוון ה׳תשפ״ב
כהמשך לדברי ... רב זלמן ז"ל קיבל על עצמו שליחות מאוד קשה ומסובכת. הוא נתקל בקשיים ענקיים ... כל שליח אחר היה מתנער מהמשימה הבלתי אפשרית הזאת . משימה שדרשה כוחות נפש מיוחדים, סבלנות והרבה אמונה... אך הוא והרבנית שתחי' קבלו על עצמם את שליחות הרבי ולחמו בכל כוחם עבורה ... וב"ה גרמו בסופו של דבר לקידוש השם שאין כדוגמתו !
אינני חושב שאף אחד בקהילת פרו ישכח מעולם את אהבתו של רב זלמן להקב"ה, האהבת ישראל שלו ואדוקתי לרבי ! חסיד אמיתי !
3.
מנדי מוזס
כ"ה חשוון ה׳תשפ״ב
אני הייתי בתור בחור 7 חודשים אצלו בבית חבד והוא אדם מדהים מסור לענייני הרבי בכול נשמתו איש של מסירות נפש שמקפיד על קלה כבחמורה. עם הקהילה המקומית עם התיירים הרבים, עם האסירים, עם התיירים שבקוסקו, ועוד ועוד.

אבידה ענקית. יהי זכרו ברוך.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.