שלמה מן | יום כ"א חשוון ה׳תשפ״ב 27.10.2021

ילדי התלמוד תורה בכפר חב"ד חוו חוויה עמוקה בתומכי תמימים

לרגל כ"ף מרחשוון, יום ההולדת של הרבי הרש"ב נ"ע התקיימה בעבור תלמידי התלמוד תורה בכפר חב"ד  תכנית ביקור מותאמת בישיבת תומכי תמימים. COL מגיש סיקור ותיעוד
ילדי התלמוד תורה בכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

ילדי התלמוד תורה בכפר חב"ד קיימו אתמול, כ' במרחשוון יום הולדת הרבי הרש"ב נ"ע מייסד תומכי תמימים, את הוראת הרבי וביקרו בישיבת תומכי תמימים המרכזית.

בהתאם לקריאת הרבי ערב כ' במרחשוון תשמ"ט, צעדו אתמול תלמידי הת"ת, בקבוצות כיתתיות, אל עבר הישיבה השוכנת מרחק כמה מאות מטרים מהת"ת. הם נכנסו אל חדרי השיעורים של ה'תמימים' והתקבלו שם על ידי משפיע הת"ת הרב מנחם מענדל אלפרוביץ', אשר סיפר להם על בעל יום ההולדת. לאחר מכן למדו התלמידים פרק מתוך 'קונטרס התפילה' של הרבי הרש"ב, אמרו את מזמור התהילים המתאים למספר שנותיו ושלשלו מטבעות לצדקה.

אל התלמידים נלוו כמובן מחנכי הכיתות, אשר הוסיפו נופך משלהם, בניגונים חסידיים ובדברים על הרבי הרש"ב, תקופת נשיאותו, ה'המשכים' העמוקים שלו וכמובן הקמת ישיבת תומכי תמימים.

תלמידי הכיתה הגבוהה בת"ת, כיתה 'מכינה לישיבה', קיימו התוועדות חסידית ארוכה ו'פעילה' ביחד עם המחנך הרב ברוך ציקוושוילי ועם משפיע בית הכנסת 'שטיינבאך שול' הרב שניאור זלמן קוביטשעק, במהלכה אף קיבלו עליהם התלמידים החלטות טובות.

ואם בכך לא די, גם היום (כ"א במרחשוון) קיימו תלמידי הכיתה הגבוהה בת"ת ביקור מיוחד בישיבת תומכי תמימים בלוד. במסגרת ביקור זה הם למדו בחברותא עם בני הישיבה, קיבלו שיחת חיזוק חסידית מיוחדת מהמנהל הרוחני של הישיבה הרב מנחם קעניג, ואפילו אכלו מ'הקאשע של תומכי תמימים', בארוחה מיוחדת שהישיבה הכינה לכבודם.

"אתמול והיום אפשר היה להרגיש בחלל הת"ת אווירה של תומכי תמימים", סיכם ואמר מנהל התלמוד תורה, הרב מנחם מענדל הכהן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.