שלמה מן | יום כ' חשוון ה׳תשפ״ב 26.10.2021

בזום ובחצרות קודשנו: זו התכנית שמצפה השנה לילדי השלוחים

גם השנה מחכה לילדי השלוחים תכנית מושקעת ומהנה - כינוס צעירי השלוחים חוויתי ואיכותי עם צוות חסידי ומסור מישיבת תות"ל המרכזית 770. השנה יתקיים הכינוס הן באופן פיזי והן באמצעות הזום
בזום ובחצרות קודשנו: זו התכנית שמצפה השנה לילדי השלוחים
צעירי השלוחים בחזית 770 (צילום: מענוש עמית)

בשעות אלה שלוחים מכל רחבי תבל עולים לטיסות שיביאו אותם לבית חיינו 770 בניו-יורק ולציון הקדוש של הרבי. הם לא יגיעו לשם לבד, יחד איתם יגיעו בניהם השלוחים הצעירים אשר נוטלים חלק פעיל בשליחות הוריהם. גם השנה מחכה לילדי השלוחים תכנית מושקעת ומהנה - כינוס צעירי השלוחים חוויתי ואיכותי עם צוות חסידי ומסור מישיבת תות"ל המרכזית 770.

זה שבועות ארוכים שהצוות עמל על תכנית מושקעת וייחודית והשנה עם שדרוגים רבים ומשמעותיים שיוסיפו בהנאה ובחיות החסידית של החיילים - השלוחים הצעירים.

לצד הכינוס לילדים דוברי אנגלית מתקיים הכינוס לדוברי עברית, בו ישתתפו קרוב למאתיים חיילי צבאות השם שלוחים צעירים מארץ הקודש ומכל העולם.

הכינוס יתנהל בשני פלטפורמות במקביל, האחת - חיה בלב שכונת המלך בניו-יורק, והשנייה - בzoom לילדי השלוחים שמסיבות שונות נבצר מהם להגיע.

התכנית בzoom תתקיים בימי שישי וראשון, עם כינוס פתיחה מפואר ובאנקעט חגיגי. לילדים הגיעה עד הבית ערכה מיוחדת של הכינוס, הכוללת את חולצת הכינוס, חוברת לימוד ובה שיחות של הרבי מעובדות לילדים, שאלון מיוחד הנושא פרסים גדולים למצטיינים. התכנית המיוחדת מאורגנת תחת משרד השלוחים.

הכינוס החי יתחיל ביום חמישי בכינוס פתיחה מרשים ויימשך עד יום ראשון אז יסתיים בבאנקעט חגיגי. הקעמפ יכלול סיורים ב-770 ובבית הרבי, תפילה באוהל, כניסה לחדר הרבי, וטיול חווייתי במיוחד. את תפילת מעריב של שבת יערכו כמיטב המסורת בקידמת הזאל הגדול ב-770 ואלף החיילים ואנשי הצוות יקדשו שם ליובאוויטש בתפילה וזעקה לשובו של אבינו מלכינו ובשירת "שלוחי אדוננו להביא את משיח צדקנו" נזכה לחזותו במהרה מצעידנו לקראת הגאולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.