שלמה מן | יום כ' חשוון ה׳תשפ״ב 26.10.2021

אחרי שנים בקראוונים: עמנואל חוגגת מבנה מפואר לת"ת חב"ד

פחות משנה ארכה בניית המבנה החדש של תלמוד תורה חב"ד בעמנואל • אחרי שנים במבנים ארעיים, הגיש ראש המועצה את מפתח הבניין המפואר למנכ"ל הרשת, רגע לפני שנוסע לכינוס השלוחים • COL עם סיקור ותיעוד
אחרי שנים בקראוונים: עמנואל חוגגת מבנה מפואר לת
תמונות: באדיבות המצלם

בעיר עמנואל, בטקס צנוע, הוענק השבוע מפתח הבניין המפואר של תלמוד תורה 'אור מנחם' חב"ד בעיר, בניהולו של הרב לוי כהן, למנכ"ל 'רשת אהלי יוסף יצחק' הרב אליהו קריצ'בסקי.

את המפתח העניק - ערב כינוס השלוחים העולמי, שייפתח בסוף השבוע בחצרות קודשנו - ראש המועצה המקומית הרב אליהו גפני, התומך בכל ענייני חב"ד באזור ומסייע לפעילות השלוחים והמוסדות, יחד עם הנהלת המועצה.

מדובר בבניין מפואר, רווי בחצרות ענקיים, שנבנה בצורה מדוקדקת לטובת התלמידים הרבים שישכנו בין כותליו. במשך שנים למדו תלמידי תלמוד תורה חב"ד בעמנואל במבנים רעועים, בקראוונים מטים ליפול. בימי חג הגאולה י"ט כ' כסלו בשנה שעברה התקיים הנחת אבן הפינה למבנה החדש. אחרי פחות משנה של עבודה בליווי יום יומי של המנהל הנמרץ הרב לוי כהן, עומד המבנה החדש על תילו.

השנה בחג הגאולה י"ט כסלו, שנה בדיוק אחרי טקס הנחת אבן הפינה, יעברו התלמידים ללמוד במוסד החדש ויתקיים טקס חגיגי ומפואר של חנוכת הבית. השבוע, כאמור, הוגש המפתח ביוזמתו של ראש המועצה למנכ"ל הרשת, שהזדרז וביקש לעשות זאת עוד לפני יציאתו לכינוס השלוחים העולמי.

בתלמוד תורה של רשת אהלי יוסף יצחק בעמנואל, בפיקוחו של רב הקהילה החב"דית בעיר הרב חיים קיז'נר, לומדים למעלה מ-150 תלמידים כן ירבו. 

"המבנה החדש ישדרג בעזרת השם את העשייה החינוכית במוסד ויהווה מגדלור של חינוך חסידי לכל תושבי העיר ויישובי השומרון הסמוכים", אומרים בהנהלת הרשת. "הושקעה מחשבה רבה על ידי כל גורמי המקצוע ואמצעים לא מעטים בשביל להביא את הסטנדרטים הכי גבוהים במבנה החדש".

צפו בתיעוד.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מרגש
כ"א חשוון ה׳תשפ״ב
עמנואל צומחת
מקום פסטורלי מתאים לזוגות ומשפחות, קהילה יפה עם מוסדות מפותחים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.