מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשפ״ב 26.10.2021

ילדי תלמוד תורה חב''ד חריש מציגים: ''עשרה ניסיונות"

בערב הורים מיוחד, שנערך ביום פטירת רחל אימנו, הפתיעו ילדי התלמוד התורה בהפקת מולטימדיה ייחודית, הממחישה את עשרה הניסיונות של אברהם אבינו, בכיכובם של ילדי כיתה ה' בתלמוד תורה • ההפקה נולדה מתוך לימוד חומש בראשית, במטרה לחבר את הילדים לחומר המלמד בדרך חוויתית ולא שגרתית
ילדי תלמוד תורה חב''ד חריש מציגים: ''עשרה ניסיונות

בערב הורים מיוחד, שנערך ביום פטירת רחל אימנו, הפתיעו ילדי התלמוד התורה בהפקת מולטימדיה ייחודית, הממחישה את עשרה הניסיונות של אברהם אבינו, בכיכובם של ילדי כיתה ה' בתלמוד תורה.

ההפקה, פרי יוזמתו של מנהל התלמוד תורה ומחנך הכיתה, הרב ראובן זאיאנץ, נולדה מתוך לימוד חומש בראשית, במטרה לחבר את הילדים לחומר המלמד בדרך חוויתית ולא שגרתית.

כך נכתב טקסט שמתאר את עשרת הניסיונות על מנגינה ייחודית שחוברה במיוחד למטרה זו, וילדי הכיתה שיננו את המנגינה בעל פה. בהמשך, בשיתוף פעולה עם האמן שניאור ערד, יצאו ליום צילומים בטבע, והמחישו את הנלמד עם תחפושות ואביזרים משלימים.

התוצאה הסופית הפתיעה גם את בעלי היוזמה. מדובר בהפקה ברמה גבוהה במיוחד, שריגשה את כלל ההורים.

הרב ראובן זאיאנץ התמנה בתחילת שנה''ל הנוכחית כמנהל התלמוד תורה, והדבר ניכר בכל שעל. ההפקה הנוכחית היא אחת מהיוזמות המבורכות שהביא עימו.

הרב זאיאנץ מסר כי "הפקת המולטימדיה גרמה לתלמידים להזדהות עם החומר הנלמד וגרמה לכל התלמידים, בכל רמה שהיא, להיות שותפים ללמידה".

הרב אביחי כהן, שליח הראשי של הרבי בחריש ציין, כי "פעולה זו היא חלק המצוינות שמוסדות חינוך חב''ד חריש חרטו על דגלם - חינוך איכותי ללא פשרות, תוך הקפדה על יצירתיות וריענון מתמיד. יישר כח גדול מגיע לרב זאיאנץ על היוזמה המיוחדת, בתפילה שנזכה לחנך דור של ילדי ישראל לנחת רוח הרבי".

*

צפו בווידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.