מנדי ברגר | יום כ"א חשוון ה׳תשפ״ב 27.10.2021

כינוס השלוחים נ"ב: כשהשליח אידיאלי - השליחות אידיאלית

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את השיעור הווידאו השמונים וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע: השיעור השבועי לנשות כפר חב"ד מתחבר עם "כינוס השלוחים העולמי" הנפתח השבוע, ועוסק בשיחה העומדת במרכז הכינוס, שיחת כינוס השלוחים מש"פ חיי שרה תשנ"ב, במלאת שלושים שנה לאמירתה, כאשר אחת התובנות המרכזיות משיחה מופלאה זו היא שהשליחות מהווה השתקפות של השליח, וכאשר השליח מייצג את השליחות בצורה המיטבית, גם השליחות תיעשה בצורה המיטבית
כינוס השלוחים נ

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את השיעור הווידאו השמונים וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע: השיעור השבועי לנשות כפר חב"ד מתחבר עם "כינוס השלוחים העולמי" הנפתח השבוע, ועוסק בשיחה העומדת במרכז הכינוס, שיחת כינוס השלוחים מש"פ חיי שרה תשנ"ב, במלאת שלושים שנה לאמירתה, כאשר אחת התובנות המרכזיות משיחה מופלאה זו היא שהשליחות מהווה השתקפות של השליח, וכאשר השליח מייצג את השליחות בצורה המיטבית, גם השליחות תיעשה בצורה המיטבית.

מה פשרו של הוויכוח התמוה בין משה רבינו לקב"ה לפני שליחותו אל פרעה? * ומה פשרה של תיאור חז"ל את המשיח כ"שליח"? * האם אליעזר בדרכו למשימתו למצוא שידוך ליצחק, היה "שדכן" או "שליח"? * שלושת האופנים בייצוג השליח את המשלח * מה משמעם של הצירופים הרוחניים "מ"ה" ו"ב"ן"? * ומהם הכוחות הרוחניים המרכזיים בהתהוות העולם? * העומק הכפול במרכזיות נישואי יצחק ורבקה המסופרים בפרשתנו.

התכונות המרכזיות והמנוגדות הנדרשות בעבודת השליחות * ואיך משלבים בין התכונות המנוגדות? * עבודת השליח עם עצמו הכרחית להצלחת השליחות * כל יהודי נחשב כשליח * הייחודיות והמעלה של שלוחי נשיא הדור * ומהי הגדרת השליחות המדוייקת? * פנימיות ועומק השליחות, הנה משיח.

לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.