שלמה מן | יום י"ט חשוון ה׳תשפ״ב 25.10.2021

ערב כינוס השלוחים: מעצמת ליובאוויטש בעיר תל אביב התוועדה

עשרות שלוחי הרבי בעיר ללא הפסקה, בראשותו של הרב גערליצקי, התוועדו והתחזקו בעבודת השליחות • אורח הכבוד: השליח הוותיק לאשדוד • מרכז התקשורת COL מגיש סיקור נרחב ותיעוד מההתוועדות הגדולה
ערב כינוס השלוחים: מעצמת ליובאוויטש בעיר תל אביב התוועדה
צילום: מאיר אלפסי

באירוע מרשים וחגיגי, התכנסו שבעים שלוחי הרבי בעיר תל-אביב–יפו ובמוסדות חינוך חב"ד, בראשותו של שליחו הראשי של הרבי ורב קהילת חב"ד בעיר, הרב יוסף גערליצקי, לסעודת 'מלווה מלכה' והתוועדות חגיגית, לחיזוק האחדות ולהתחזקות בעבודת השליחות להפצת אור היהדות בעיר הגדולה.

נואם אורח בכינוס היה אחד השלוחים הוותיקים בארץ-הקודש, הרב שניאור גודמן השליח לעיר אשדוד, שעורר את השלוחים על גודל האחריות המוטלת על שכמם כמייצגים את המשלח, הרב גודמן שיתף את השלוחים בתשובות מאלפות ומיחסו המיוחד של הרבי לשליחותו באשדוד.

המארח, הרב יוסף גערליצקי, הדגיש בדבריו את העבודה המיוחדת של השלוחים בעיר תל-אביב, להנגיש לרבבות ילדי ישראל בעיר את ההיכרות עם מסורת אבותינו, ולהנחיל להם את האהבה והקשר לתורה ולמצוות. הרב גערליצקי סיפר כי הרב חמ"א חדקוב ע"ה מזכירו הראשי של הרבי, אמר לו בתחילת שליחותו לתל-אביב, שחלק מתפקיד השליחות הוא "שלא יישאר ילד אחד בתל-אביב שאיננו יודע 'מודה אני'".

כהמשך לדברי השליח הראשי, הכריז השליח ר' יצחק ביר מנהל אגף הפעילות במרכז חב"ד בת"א וממארגני הכינוס, על פרויקט מיוחד ומהפכני של  מרכז חב"ד בתל-אביב, לקראת ציון מאה ועשרים שנה להולדת הרבי, להנגיש תוכניות חינוך יהודי חווייתיות ומעשירות לכל ילד וילדה בעיר ת"א-יפו.

נציג השלוחים הרב יצחק חדד השליח בשכונת 'יד אליהו' בתל-אביב, דיבר על העוצמה באחדות ובאחווה בין השלוחים, שכאשר הם פועלים יחדיו ומסייעים ומייעצים איש לרעהו, הרי זה מכפיל עשרת מונים את הצלחת השליחות.

את הכינוס אותו ליווה הכנר החסידי ר' מרדכי ברוצקי, הנחה הרב מנחם גערליצקי השליח לשכונות הצפון החדש, שהסביר את ייחודו של כינוס השלוחים האזורי כהכנה לכינוס העולמי, ובישר לשלוחים על תוכניות חדשות ומפתיעות של מרכז חב"ד בתל-אביב לסיוע ועזרה לשלוחים בשכונות העיר.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.