מנחם קרביצקי | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ב 22.10.2021

איך אפשר לשפר מהירות אתרים בקלות?

יש לכם אתר אינטרנט, אך הוא עולה באיטיות? קחו בחשבון כי אתר איטי הוא עקב אכילס מנקודת מבטכם. אם לא תשפרו את מהירות האתר, לא תוכלו להוציא ממנו את התועלת הרצויה. רגע לפני שאתם משאירים את המצב כמו שהוא, יש לכם הזדמנות להבין כיצד לשפר את מהירות האתר. 
איך אפשר לשפר מהירות אתרים בקלות?
קרדיט: Burst - Unsplash

אינכם צריכים להיות אנשי מקצוע מנוסים על מנת לשפר במידה מסוימת את המהירות. כמובן שאם האתר איטי במיוחד, תצטרכו עזרה של חברה מקצועית על מנת לעשות זאת בתבונה. אך עדיף שאתם תנסו קודם כל לשפר את המהירות של האתר בעצמכם. צריכים עזרה מקצועית? חברת פיאלקוב דיגיטל תשמח לסייע לכם על מנת להחזיר את השליטה לידיים שלכם. סוף כל סוף תוכלו להיכנס לאתר שנטען בשיא במהירות.

למה חשוב לשפר מהירות אתרים?

אם הגעתם למאמר הזה, סימן ששמעתם על החשיבות של מהירות אתרים. אך האם אתם באמת מבינים מדוע ישנו צורך לשפר את מהירות אתרכם? אם לא, אתם צריכים להכיר את כל הסיבות הקטנות על מנת להשקיע בפעולות השונות. ראשית כאשר האתר איטי, הלקוחות יעדיפו שלא לגלוש בו. אף גולש לא ירצה לגלוש באתר שעולה באיטיות, הוא מהר מאוד יאבד עניין. בנוסף מבחינת הקידום האורגני של האתר, ישנה חשיבות לכך שהאתר עולה במהירות. אם תרצו למקסם את התוצאות, יהיה עליכם לדאוג לאתר מהיר. ככל שהאתר יהיה יותר מהיר, כך הוא יעלה מבחינת הדירוג של גוגל.

תבצעו אופטימיזציה לתמונות

אחת מהסיבות המרכזיות שבגינן האתר עולה באיטיות היא התמונות שקיימות באתר. כמות גדולה של תמונות בגודל מקסימאלי תביא לכך שהאתר יעלה באיטיות. ככל שתעלו כמות גדולה של תמונות לאתר, כך הוא יעלה בצורה איטית יותר. אם חשבתם שכרגע האתר עולה באיטיות, זה יחמיר ככל שתתעלמו מהמצב. לכן בכל פעם שאתם מעלים תמונה חדשה לאתר ישנו צורך להקטין אותה. קיימים כל מיני סוגים של אתרים שעושים את העבודה הזאת עבורכם. כלומר עם מקטינים את התמונות מבלי לפגוע באיכות שלהן. כל זאת כדי שתוכלו מיד לעלות אותן לאתר, מבלי שהן יאטו אותו. אם תקטינו כל תמונה שעולה לאתר, תראו מיד איך האתר הופך להיות מהיר פי כמה.

תשפרו את האחסון של האתר

לא תמיד האתר עולה באיטיות בגלל סיבה שקשורה אליכם. לעיתים האחסון של האתר הוא זה שבגללו האתר עולה באיטיות. אם לא תרכשו חבילת אחסון מתאימה מחברת אחסון מוכרת זה עלול לפגוע במהירות האתר. אם אתם מבחינים כי מתחילת הדרך האתר עלה באיטיות, סימן שהבעיה מקורה באחסון. תנסו לשפר את האחסון של האתר, ולבחור חברת אחסון אחרת. יכול להיות כי הפעולה הקטנה הזאת היא הפעולה שתביא איתה את השינוי המיוחל. כאשר תשלבו את הפעולה הזאת ביחד עם פעולות נוספות תוכלו לראות שיפור מאוד משמעותי. תוכלו לקבל מידע נוסף על ידי קריאת מדריך Cloudflare .

הפחיתו את כמות ההפניות לאתר

ההפניות לאתר הן חשובות על מנת שתוכלו לקדם את האתר בגוגל. את ההפניות החשובות ישנה חובה להשאיר, גם אם הן מאטות במעט את מהירות האתר. אך עליכם לזכור כי כל הפנייה מביאה איתה המתנה בגין שליחת שאילתת ה-HTTP. לכן אנו מציעים לכם להשאיר רק את ההפניות שאמורות להביא איתן תמורה. כל הפנייה של מביאה איתה תמורה תמחקו אותה. כך תוכלו לשפר בקלות את מהירות האתר, ולדאוג כי הוא יעלה במהירות. תזכרו כי מבחינת הגולשים ומבחינת הקידום כל שניה חשובה. לכן כל פעולה שתעשו אמורה להביא איתה תמורה מסוימת.

תעשו אופטימיזציה לתוכן האתר

גם התוכן שנמצא באתר הוא חשוב מאוד, כזה שאמור להביא איתו תמורה משמעותית. אך אין טעם שתעלו לאתר כמויות גדולות של תוכן ללא מחשבה תחילה. כל מאמר וכל קטע מידע שעולה לאתר, אמור להביא איתו תמורה מסוימת. אם אתם מעלים סתם קטעי תוכן או סתם מאמרים לאתר, זה עלול לגרור זמני טעינה ארוכים. אנו מציעים לכם לחשוב היטב מה חשוב ומה לא חשוב לקידום האורגני של האתר. הרי זוהי הסיבה המרכזית שבגינה אתם משקיעים בלעלות תוכן לאתר. אם מאמר מסוים לא מסייע בקידום האורגני ולא מביא לערך מוסף אפשר לוותר עליו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.