שלמה מן | יום י"ז חשוון ה׳תשפ״ב 23.10.2021

השליח אירח בשבת את בנט, שהצהיר: "אני מעריץ את חב"ד"

השליח בסוצי דאג לאירוח של בנט בשבת בבית המלון. בנט נשא דברי תורה בפני הנוכחים, דיבר על עקידת יצחק ולא חדל מלפרגן לחב"ד • בסיום הסעודה אמר לשליח: אני רוצה שכל שליחי חב"ד ידעו אני מעריץ אתכם בלי גבול"
השליח אירח בשבת את בנט, שהצהיר:
צילום: הקהילה היהודית בסוצ'י

ראש הממשלה נפתלי בנט, שנותר לעשות את השבת ברוסיה בשל היארכות פגישתו עם הנשיא פוטין, התארח בידי הקהילה היהודית בעיר, בראשותו של השליח הרב שלום לאזאר, שדאג לתפילות השבת ולאוכל כשר בעבור חברי המשלחת.

מבעוד מועד התארגנה הקהילה היהודית להכין את כל צרכי השבת, יחד עם ספר תורה, סידורים וטליתות. מזון בשפע רב לסעודות השבת לכל המשלחת ופמליית ראש הממשלה.

סעודת השבת של המשלחת התקיימה בבית מלון, בהשתתפות ראש הממשלה. לפני קידוש הודה בנט לכל המשלחת על המאמץ והכוחות שכל אחד ואחת השקיע להצלחת המפגש, ושיתף בכך שהפגישה עם הנשיא פוטין הייתה חמה ולבבית, כאשר הייתה גם מאוד מפורטת עם הבנה הדדית ורצון להמשיך בשיתוף פעולה של שני הצדדים.

בנט המשיך את דבריו מתוך פרשת השבוע, ואמר: "מה שאני לומד מאברהם אבינו ועקידת יצחק, שאמונה וביטחון זו לא פוליסת ביטוח עם הקב"ה, שתמיד הכל מובן, אלא כשמישהו מאמין, ייתכן שיהיו קשיים, יהיו נפילות, אך אמונה בהשם היא לעשות הכל, את המקסימום שאנחנו יכולים לעשות, ולהאמין שהשאר בידיו והוא כבר יסדר הכל בדיוק כפי שצריך להיות".

בהמשך דיבר על השלוחים שאירחו אותו: "אני רוצה להודות לחב"ד, ארגון יהודי שאין שני לו בעולם, על קבלת הפנים החמה, ועל מסירותם ועבודת הקודש שהם עושים כאן ברוסיה, ובכל פינה בעולם", סיים בדבריו ראש הממשלה.

"בהשגחה פרטית נשארתם כאן לשבת, וזיכתם אותנו לא רק לקבל את פניכם, אלא גם ללוות אתכם כראוי; אני רוצה להודות לכם על קידוש שם ה' שעשיתם כאן בעיר, והחיזוק שזה נתן לקהילה שלנו ולכל יהודי רוסיה".

לאחר שהרב שלום לאזאר קידש והתיישבו לסעודה, הוא נשא דברי תורה על פרשת השבוע וחשיבות מצות הכנסת אורחים, והוסיף: "אני רוצה להודות לראש הממשלה ולכל המשלחת על הזכות הגדולה לארח אתכם כאן בסוצ'י בשבת מיוחדת זו. הרבי מליובאוויטש מסביר את החשיבות הגדולה שיש ללוות את האורח.

בשיחה פרטית לאחר מכן, ראש הממשלה אמר לרב: "הנשיא סיפר לי על היחסים הטובים שיש כאן עם הקהילה היהודית. אני רוצה שכל שליחי חב"ד ידעו - אני מעריץ אתכם בלי גבול, אוהב אתכם, חזקו ואמצו, ותמשיכו לעשות חיל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.