צבי סופר | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ב 22.10.2021

50 זקני וראשי השלוחים החליטו: 1210 מוסדות חדשים

כהכנה לקראת יום ההולדת הק"כ של הרבי, בי"א ניסן הבא עלינו לטובה, ארגן איגוד השלוחים מפגש ראשוני של למעלה מחמישים מזקני וראשי השלוחים • באסיפה התקבלה החלטה פורצת דרך לפתיחת 1210! מוסדות חדשים עד לי"א ניסן תשפ״ג, זאת לאור קריאתו של הרבי בשנת השבעים במבצע להקמת שבעים ואחת מוסדות הידוע בכינוי "ע"א מוסדות"
50 זקני וראשי השלוחים החליטו: 1210 מוסדות חדשים

כהכנה לקראת יום ההולדת הק"כ של הרבי, בי"א ניסן הבא עלינו לטובה, ארגן איגוד השלוחים מפגש ראשוני של למעלה מחמישים מזקני וראשי השלוחים.

באסיפה התקבלה החלטה פורצת דרך לפתיחת 1210! מוסדות חדשים עד לי"א ניסן תשפ״ג, זאת לאור קריאתו של הרבי בשנת השבעים במבצע להקמת שבעים ואחת מוסדות הידוע בכינוי "ע"א מוסדות".

מזכיר הרבי ויו"ר מרכז לעניני חינוך הרה"ח חיים יהודה קרינסקי הדגיש בדבריו את מעלתה וחשיבותה של יוזמה זו, שליח הרבי לקליפורניה הרה"ח שלמה קונין שיתף הוראות מיוחדות שקיבל מהרבי במהלך שנת תשל"ב, כחבר בועד ע"א מוסדות. במספר מדינות וערים כבר התחייבו על הקמת כמות מסוימת של מוסדות, והוחלט כי עד י"א בניסן יתקבלו ההחלטות וההתחייבות לכל המוסדות שייפתחו במהלך שנת המאה ועשרים.

בשבועות הקרובים יתפרסמו מידע ופרטים נוספים, וכן ייערכו מפגשים נוספים ויושק אתר אינטרנט ייעודי למעקב אחרי היוזמה המיוחדת.

יוזמה זו מתנהלת על ידי 'ועד אור וחום ההתקשרות' שתחת איגוד השלוחים, זאת  בנוסף ליוזמות נוספות המתוכננות על ידי חסידים ברחבי העולם, בהרחבת הלימוד והפצת המעיינות כיאה לשנה זו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.