מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשפ״ב 20.10.2021

הרב יורקוביץ' הורה על דחיית הבחירות לרב חב"די בגני איילון

במכתב נחרץ דוחה רבה של קהילת חב"ד בלוד הרב ברוך בועז יורקוביץ' פעולות לעריכת בחירות לרב חב"די בשכונת גני איילון, ומבקש לגבש מחדש את הקריטריונים •  "אבקש שלא להיגרר למחלוקות ופעולות שיעוררו מחלוקת"
הרב יורקוביץ' הורה על דחיית הבחירות לרב חב

כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות לראשונה, בפגישה שנערכה אצל רבה של לוד הרב שמעון ביטון, הוחלט לערוך בחירות לרב קהילת חב"ד בשכונת גני איילון בלוד (המוכרת גם כשכונת אחיסמך).

רבה של קהילת חב"ד בלוד, הרב ברוך בועז יורקוביץ', מוציא מכתב הקורא לקהילת חב"ד לדחות כל פעולה לעריכת בחירות, מתוקף תפקידו כרב על כלל קהילת חב"ד בלוד, ולאחר פגישות רבות שנערכו עם כלל הגורמים המעורבים, מהם עם רב העיר הרב שמעון מאיר ביטון.

הרב יורקוביץ': "בדבר בחירת רב לציבור אנ"ש בשכונה. לאחר שכ"ק רבינו נשיאנו הטיל עליי את האחריות על ענייני חב"ד בעיר לוד באופן של "מלמעלה למטה", מוכרח אני לפעול בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים."

מוסיף הרב יורקוביץ' במכתבו: "לאחר חקירה ודרישה ופגישות עם הגורמים הנוגעים בדבר, וכן מספר פגישות עם רב העיר הגה"ח הרב שמעון מאיר ביטון. הנני מבהיר ומורה בכח התורה ובכח המינוי והאחריות שקיבלתי מהרבי על דחיית כל פעולה של מינוי רב לקהילה בשכונת גני איילון."

לגבי התכניות הלאה ובחירת רב חב"די לשכונה החדשה, כותב רב הקהילה: "בחודשים הקרובים אגבש יחד עם נציגי הקהל והקהילה הקריטריונים לבחירות, ואבקש שלא להיגרר למחלוקות ופעולות שיעוררו מחלוקת."

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.