| יום י"ד חשוון ה׳תשפ״ב 20.10.2021

הלכה למעשה: סמיכה לרב שכונה? כל אחד יכול

שיטת הלימוד הייחודית של מכון 'הבינני', מאפשרת גם למי של נמנה על יושבי בית המדרש, להגיע לתעודת 'יורה יורה' בקלות ובמהירות.
הלכה למעשה: סמיכה לרב שכונה? כל אחד יכול

עבור מאות מאנ"ש שנהנים מידי יום משיעור מרתק בגמרא מבית 'הבינני' אין ספק כי שיטת הלימוד של הבינני היא השיטה הקלה והטובה ביותר ללימוד כל מקצועות התורה ובמיוחד מקצועות שיש עמם מבחנים דוגמת מבחני הרבנות הראשית ודומיהם.

שיטת הלימוד של הבינני שאת מהותה ומאפייניה הבסיסיים תוכלו למצוא מידי יום באתר של המכון, מבטיחה ללומדים באמצעותה הבנה קלה ומהירה יותר של החומר הנלמד, זכירתו באמצעות כלי סיכום והמחשה איכותיים, אחסונו בזיכרון לטווח ארוך ו"אחזורו" באמצעות אותם עזרים שהקלו מלכתחילה על רכישתו כבר בתחילת הלימוד.

השיטה, גאונית בפשטותה, מזקקת את דרך הלימוד היעילה ביותר שמלווה את לומדי התורה דורות על גבי דורות ומשתמשת בעזרים טכנולוגיים להנגיש את חומר הלימודים מבלי לסטות משיטות ודרכי הלימוד שנסללו על ידי גדולי ומאורי הדורות הקדמונים לאורך אלפי שנים. "הבנה בהירה, סיכום, חזרה ושינון היו מאז ומתמיד יסוד ללימוד גמרא, הלכה וכל מקצועות התורה. כאשר מוסיפים להם את אמצעי ההמחשה ואת שיטות הסיכום הייחודיות שפיתחנו במכון באמצעות מגידי השיעורים המוכשרים והמסורים שלנו, רואים ברוך ה' תוצאות מעולות", אומר הדיין הרה"ג הרב יצחק קרביצקי שיסד את המכון לאחר שהשיטה שפיתח סייעה לרבים וטובים לצלוח את מבחני הרבנות.

מכון הבינני מציע שורה ארוכה של קורסים בתחומים תורניים רבים אך דומה שגולת הכותרת הם הקורסים ללימודי סמיכה לרבנות במסגרתם רוכשים הלומדים שורה של כלים ייעודיים לרבנים, זאת נוסף על החומר הדרוש לעמידה במבחני הרבנות הראשית. בין הרבנים ומגידי השיעורים אפשר למצוא מורי הוראה ואף רבנים מאגף הבחינות של הרבנות הראשית. "ברור שמי שכותב את השאלות למבחנים הללו בקי היטב בחומר הלימודים ויודע להנגיש אותו כך שתלמידיו יידעו לשלוף את התשובות הנכונות בכל עת, בין אם מדובר במבחן תיאורטי ובין אם מדובר במבחן המציאות".

המספרים מדברים בעד עצמם. בין התלמידים הרבים שלמדו ולומדים במסגרת המכון (לימודים מרחוק ולימודים פרונטאליים) ניתן למצוא לא מעט רבנים מורי הוראה שבאו ללימוד רענון ורבים אחרים שזכו לתעודת 'יורה-יורה' בקלות יחסית בזכות שיטת הלימוד הייעודית והיעילה. "אפשר להגיע ליורה-יורה, כלומר לקבל תעודת סמיכה לרבנות אזורית בפרק זמן לא ארוך במיוחד עם לימודים פעם בשבוע, כאשר מגידי השיעורים וחומר הלימוד עומדים לרשות הלומדים לכל אורך השבוע. בלימוד של שעתיים וחצי בשבוע בלבד, יכול גם מי שאינו נמנה על יושבי בית המדרש, לרכוש לעצמו תעודה שתכניס אותו לעולמה של תורה", אומרים ב'הבינני'.

במאמר מוסגר נציין כי תעודת יורה יורה של הרבנות הראשית שקולה לתואר אקדמי על כל המשתמע מכך. למרות ששכרה גדול לאין ערוך מתואר כזה שכן עליה נאמר 'טוב סחרה מכל סחורה'. הלימוד בשיטת הבינני, השיטה הייחודית שהופכת את הלימוד לחוויה לצד שימוש בטכנולוגיה עכשווית, יצרה פלטפורמה ייחודית שמנגישה את מקצועות התורה לכל אחד, בכל בית ובכל זמן ומאפשרת גם לאנשים "עסוקים" להגיע לתעודת סמיכה ולצלוח את מבחני הרבנות הראשית. זאת נוסף על הזכות הגדולה של לימוד התורה, זכות שלא תסולא בפז.

מתחילים בקורס הלכות שבת. תמיד הרגשת חסר אונים כשאתה צריך להתמודד עם שאלה בהלכות שבת, ואין לך אפשרות להתקשר לרב באמצע השבת? זוהי ההזדמנות שלך להשתלם בהלכות שבת, וכך גם הלכות שבת המורכבות, יהיו לך נהירות.

גם אתם יכולים לזכות בתעודת יורה-יורה. גם אתם יכולים לצלוח את מבחני הרבנות הראשית.

היום בערב בשעה 20:00 יהיה שיעור נסיון בקורס הלכות שבת באמצעות הכיתה האינטרנטית.

מחר יום חמישי, יהיה שיעור נסיון בכיתה הפרונטלית בקניון הר החוצבים בירושלים.

לחצו כאן להרשמה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.