שניאור דייטש | יום י"ג חשוון ה׳תשפ״ב 19.10.2021

'שרים בידידות 4': מופע ענק ששם הילדים המיוחדים במרכז

חיים ציפל, ניסים בלאק וגד אלבז שרו והלהיבו, הילדים היו במרכז: מעגל הידידות – ירושלים אירח שמונה עשרה עמותות לבעלי צרכים מיוחדים בערב הרביעי של "שרים בידידות", מופע ששם במרכזו את בעלי הצרכים המיוחדים, לערב מרגש, מהנה ובלתי נשכח  
'שרים בידידות 4': מופע ענק ששם הילדים המיוחדים במרכז
צילומים: מענדי קורנט

מעגל הידידות – ירושלים המארגנים ומפעילים מגוון פעילויות לילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים אירחה שמונה עשרה עמותות לבעלי צרכים מיוחדים בערב הרביעי של "שרים בידידות", מופע ששם במרכזו את בעלי הצרכים המיוחדים, לערב מרגש, מהנה ובלתי נשכח.

שרים בידידות 4#  היה ערב של אמנים מוכשרים כשבראשם הזמרים חיים ציפל, ניסים בלאק וגד אלבז.

מנחה הערב, אלעזר פינגרר, שהילהב את הקהל  בכישרונו הרב וכבר בתחילת הערב הקהל נענה לו בהתלהבות.

שיתוף הפעולה של הקהל עם המנחה ומאוחר יותר עם הזמרים הדגיש את המהות של מעגל הידידות והיה מרגש ומהנה לשני הצדדים.

האורח הראשון, היה כוכב "בית הספר למוסיקה", חיים ציפל.

כמתנדב מסור מעל ל6 שנים וחבר במעגל הידידות, חיים קבע את הצביון של הערב כולו. כמידי שנה, כישרונו הרב, נוכחותו על הבמה וכמובן יכולת השירה הנדירה שלו הלהיבו את הקהל.

ברגע של התלהבות ספונטנית שכזאת, חלק מהילדים פצחו בריקודים והשמחה שעל פניהם חיממה לבבות. ההתרגשות הגיע לשיאה כשחיים הזמין את שניאור לסלבאום, ילד מתוק וחביב בעל צרכים מיוחדים, לעלות אליו לבמה ביחד עם אביו כדי לשיר את השיר האהוב על שניאור "אבא". הקהל היה בדמעות שלא הפסיקו כשמייד לאחר מכן הוקרן סרטון קצר  על שניאור וחברתו מפרויקט "חברים בבית" של מעגל הידידות.

האמן הבא שעלה על הבמה היה ניסים בלאק שהתייצב עם השטריימל השחור והמעיל (הבעקיטשע) הלבן האייקונים שלו. הילדים והנוער כאחד צהלו וקפצו ממושביהם ומכיסאות הגלגלים שלהם לצלילי המוזיקה וביחד עם הקהל שמנה כמעט 1000 איש, הם שרו ורקדו איתו כשהם מדקלמים את מילות השיר יחד איתו. אולי הייתה זו השמחה הכול כך אמיתית והטהורה של הילדים, בני משפחותיהם והמתנדבים שדרבנה את הראפר הידוע ניסים בלאק לתת את אחת ההופעות המצליחות ביותר שלו.

הילדים וחבריהם ממעגל הידידות הניפו את ידיהם למעלה בשמחה ונהנו ממבטים והערות שהביעו הערכה על עבודתם היום יומית של המתנדבים והניצחונות היום יומיים של ילדי מעגל הידידות בכל פעולה קטנה וקלה שהם נדרשים לבצע.

בלב האירוע הוכרז על אורח מיוחד שהגיע לכבד את המעמד. האורח היה ראש העיר ירושלים מר משה ליאון שמייד נכנס לאווירה המיוחדת והכריז ברמקול: " לא חשבתי שאראה כאן הלילה כל כך הרבה ירושלמים מלאים באהבה וחסד, במקום כזה אין לי מה להגיד, בואו נשיר ביחד" הוא שר שתי שירים ואף הזמין את ילדי מעגל הידידות להצטרף אליו.

האורח האחרון של הערב היה הזמר הבינלאומי גד אלבז עם האנרגיה המדבקת שלו. גד התחבר מייד לקהל המיוחד והצליח לנגוע בכל אחד ואחד עם קולו המיוחד והערב.

המתחם כולו היה בטלטלת רגשות ושמחה לצלילי הלהיט "השם מלך" שאותו היה ניכר שגד לא שר בקולו בלבד אלא עם כל הלב והנשמה. גד הפתיע את הקהל בהופעת הבן שלו בנימין וזמר טל וקנין  ל-2 שירים.

הייתה זו הפעם הראשונה בשנתיים האחרונות שילדי מעגל הידידות הגיעו לאירוע רב משתתפים, במופע בו הם אורחי הכבוד ומרכז העניין.

מנדי גולדשטוק ממעגל הידידות – ירושלים הוזמן לבמה להפגין את כשרון התיפוף שלו.

בהמשך הוקרן סרטון על מחנה הקיץ "קמפ קלרה" ( שנתרם לזכר קלרה פרנקל). ביתה סוזי פרנקל הוזמנה לצפות בסרטון מהבמה ובסיומו הוענק לה שי מחווה לתרומתה הגדולה למעגל הידידות. סוזי הגיבה בדמעות ואמרה "הדבר החשוב ביותר לאימי היה להביא שמחה לאחרים, השמחה שהיא רואה פה היום, והאושר העילאי שהילדים חווים במחנה הקיץ הם ללא גבול".

כוכבת נוספת  של הערב הייתה תותי ששון, נציגת ילדי מעגל הידידות שזו שנה שלישית ברציפות שהיא עולה לבמה ועם אישיותה התוססת מזמינה את כל הקהל לענות אמן אחרי ברכותיה. הקהל מחה כפיים והריע להערות ההומוריסטיות שתותי הוסיפה בכשרונה הרב.

בסוף הערב הודתה יו"ר מעגל הידידות – ירושלים, הגב' חני קנטרמן לילדי, מתנדבי ותומכי מעגל הידידות וכן למחלקת "צמיד" בעיריית ירושלים על הנתינה והתמיכה הבלתי נלאית בארגון.

"שרים בידידות 4# היה לא פחות מנס! נראה שיד תומכת נשלחה אלינו משמיים ואפשרה את קיום האירוע  בעבור הילדים והאנשים בעלי הנשמות הגבוהות והיכולות המופלאות שראויים לכבוד, אחווה והכלה חברתית."

דיאנה לאופר, אורחת באירוע הוסיפה: "כשילד כמו שניאור שר אבא, אבא, אין ספק שבורא עולם יקשיב".

הפקת האירוע: חברת צבעים הפקות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.