שניאור דייטש | יום י"ג חשוון ה׳תשפ״ב 19.10.2021

רה"ע ביתר חנך אשכול גנים חדש: "דור העתיד של השלוחים"

ראש העיר רובינשטיין ומנהלי אגף החינוך, קיימו ביקור חגיגי באשכול גני הילדות החדש "עטרת חיה מושקא" חב"ד בביתר. רובינשטיין: ״מגדלים את דור העתיד של השלוחים״
רה
צילום: דוברות עיריית ביתר

ראש עיריית ביתר הרב מאיר רובינשטיין ומנהלי אגף החינוך, קיימו ביקור חגיגי באשכול גני הילדות החדש "עטרת חיה מושקא" חב"ד בביתר.

אל ראש העיר התלוו עוזרו ויד ימינו הרב יהודה דייטש, מנהל מחלקת חינוך בעירייה הרב יהודה קורנבליט ונציג חב"ד בעירייה הרב משה כהנא שידיו רב לו בסיוע להתפתחות המוסדות.

המשלחת ביקרה במבנה שמאכלס גני ילדים מפוארים - שנחנך לאחרונה - ושיבחו את הצוות וההנהלה על הרמה הגבוהה של המוסדות הן מבחינה מקצועית והשקעה בכל תלמידה והן מבחינת הטמעת הערכים ועמידה בהצלחה רבה במדדים השונים של משרד החינוך.

מנהל מחלקת חינוך הרב יהודה קורנבליט אמר כי "מוסדות 'עטרת חיה מושקא' הם מהמובילים בעיר. עבורי אתם דוגמא לאיך צריך להיות מוסד חינוכי. אני נרגש בכל פעם מחדש לראות את ההתפתחות הגדולה".

הרב רובינשטיין, שיצא מגדרו מהתפעלות, אמר: "כשאני רואה את ההשקעה והטיפוח של כל תלמידה אני מבין שכאן מגדלים את דור העתיד של שלוחי הרבי. עם דרך חינוכית כזו, התלמידות מקבלות כוחות והכוונה לכבוש את העולם".

בהנהלת 'עטרת חיה מושקא' מודים באופן מיוחד לח"כ הרב מאיר פרוש וסגן שר החינוך לשעבר שעמד ועומד תמיד לימין קהילת חב"ד.

הנהלת המוסדות העניקה במהלך הסיור תעודות הוקרה לאורחים הנכבדים העמלים סביב השעון למען רווחתם של תושבי ביתר ותלמידי העיר בכלל ולמען מוסדות 'עטרת חיה מושקא' וחסידי חב"ד בעיר בפרט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.