שניאור דייטש | יום י"ג חשוון ה׳תשפ״ב 19.10.2021

מהומה בפתח חדרו של פעיל חמאס השובת רעב ב'קפלן'

ח"כ בן גביר הגיע לבקר פעיל חמאס החשוד בסיוע לרצח שלושת הנערים, השובת רעב בבית הרפואה קפלן: "אגיע לבדוק מקרוב את תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה" • במקום נוצרה מהומה כשח"כ איימן עודה ניסה למנוע כניסת בן גביר והדף אותו החוצה
מהומה בפתח חדרו של פעיל חמאס השובת רעב ב'קפלן'
מהומה בפתח המחלקה. צילום: דוברות

 

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע הבוקר לבית הרפואה קפלן כדי לבקר את האסיר המנהלי פעיל החמאס השובת הרעב ולבדוק את תנאי אשפוזו.

העציר המנהלי, פעיל החמאס מוקדד אל קוואסמי ממשפחת חוטפי ורוצחי שלושת הנערים הי"ד, נכנס ליום ה-91 של שביתת הרעב בבית הרפואה קפלן שברחובות במחאה על מעצרו המנהלי. חדרו של קוואסמה הפך בתקופה האחרונה למוקד עלייה לרגל של תומכי הטרור.

ח"כ בן גביר מסר: "אגיע לבדוק מקרוב את תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה, שהטיפול שמעניקים לו, נעשה כפי שהחוק מחייב ולראות מקרוב את הנס שאדם שלא אכל כמה חודשים ונשאר חי".

במקום נוצרה מהומה כשיו"ר הרשימה הערבית המשותפת ח"כ איימן עודה וח"כ איתמר בן גביר התעמתו מילולית בפתח המחלקה, וח"כ עודה ניסה למנוע מבן גביר להכנס. בשלב מסויים ח"כ איימן דחף את ח"כ בן גביר שלא נותר חייב והחזיר דחיפה, וכך נוצרה מהומה בפתח המחלקה. אנשי בית הרפואה ומאבטחים הפרידו ביניהם.

מהומה במחלקה. כך זה נראה:

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, מ'קפלן':
״הטרוריסט המורשע בן גביר רצה לפגוע במקדאד אל קואסמי, ששובת רעב כבר 91 יום כמחאה על מעצרו ללא משפט. חסמתי אותו. הכהניזם לא יעבור.״

ח"כ איתמר בן גביר שהותקף על ידי ח"כ עודה נסע למשטרה להגיש תלונה נגד הח"כ התוקף. 

לדבריו: "עודה עשה מעשה פלילי וחמור. לח"כ אין חסינות לתקוף ח"כ אחר. כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ, הם מרגישים שהם בעלי הבית. ביקשתי מנהלת בית החולים לבדוק את תנאיו של האסיר, ובסופו של דבר למרות התנהלות עודה נכנסתי למחלקה והתרשמתי שמדינת ישראל ממשיכה להיות גן עדן למחבלים".

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חבל שזה הרמה
י"ד חשוון ה׳תשפ״ב
חברי כנסת בממשלה רבים כמו ילדים קטנים מביש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.