שלמה מן | יום י"ב חשוון ה׳תשפ״ב 18.10.2021

כינוס השליחות בישראל: מאות שליחות בשבת בלתי נשכחת

מאות משליחות הרבי מכל רחבי הארץ השתתפו בכינוס השליחות השנתי, ערב כינוס השלוחים העולמי, בארגון צעירי אגודת חב"ד • מרכז התקשורת החב"די COL עם סקירה נרחבת ותיעוד קטן משבת שהייתה בלתי נשכחת
כינוס השליחות בישראל: מאות שליחות בשבת בלתי נשכחת
תמונות: באדיבות המצלם

שבועיים לפני שבעליהן השלוחים יתכנסו להם בכינוס השלוחים העולמי, מאות שלוחות הרבי מכל רחבי הארץ השתתפו בכינוס השליחות השנתי המאורגן כמידי שנה וכמיטב המסורת על ידי 'צעירי אגודת חב"ד'.

שפע של תכנים חסידיים וחווייתיים היו בכינוס השליחות שנערך השנה במלון ניר עציון שבהרי הכרמל. הכינוס נפתח ביום שישי, ערב פרשת לך לך. השליחות התקבל במאור פנים על ידי הצוות הנשי של צעירי חב"ד - שעמל והוציא מתחת ידיו כינוס מוצלח ומרומם.

במהלך השעות המוקדמות של יום שישי נערך מעמד פתיחה לכינוס והרצאה חינוכית מאלפת של הרב אברהם סגל ממכון סגל שהיוותה הקדמה לסרטו החינוכי המדובר: "מודה במקצת" . 

בליל שבת, נפתח הכינוס באופן רשמי, עם פרק תהילים של הרבי והרבנית על ידי השליחות הגב' פאני וקנין וביתה הגב' אסתי פרקש, ובדברים אודות מהות וליבת השליחות כפי שהם משתקפים בפרשת לך-לך מפי מנהל הכינוס  הרב נפתלי ליפסקר, העומד בראש אגף הסניפים בצעירי חב"ד. 

לאחר דברי הפתיחה שנשאה השליחה הגב' תמי וולף מירוחם - העומדת בראש ועדת ההיגוי והארגון של הכינוס, שהשקיעה ימים ולילות להצלחת הכינוס בתכניו ובארגונו המופתי, נערך 'שבתון - מעגלי שיח', עם השליחה הגב' אביטל ברעם, מהיישוב גמזו. 

סעודת השבת, הפכה מהר מאוד להתוועדות אחת ענקית, רוויה בתכנים מחייהן של השליחות. את ההתוועדות המרכזית בליל השבת הנחתה השליחה הגב' ברכה אליאס מתל אביב, כשהמתוועדת, המשפיעה הגב' שטערנא אלפרוביץ מכפר חב"ד, מרוממת את השליחות לשמי רום בהתלהבות ובדברים סוחפים במעלת "דור השביעי", אך מורידה את "הרצוא" לכדי החלטות טובות שמקבלות המשתתפות בזו אחר זו. 

בשבת בבוקר, השתתפו השליחות בשיעור חסידות מאת השליחה הגב' עטי ברקוביץ מראש פינה, ולאחר סעודת השבת, אותה הנחתה השליחה הגב' אורלי כוחנובסקי מראשון לציון, נערך פאנל מרתק, ובו שליחות הרבי שיתפו בחוויותיהן, וזאת בהנחיית השליחה שטערנא שנור מגני תקווה. 

בשעות אחר הצהריים נערך מושב ענק סביב שולחנות עגולים ותחת הכותרת "כל השביעין חביבין", ובו שליחות הפרו את אחיותיהן השליחות בשבת נושאים שונים המקיפים את חיי השליחות. 

במושב נשאו דברים, השליחות: הגב' חני שמולביץ מבית שאן על "יחסי המתבגרים שלנו והשליחות", הגב' ריקי גלוכובסקי מרחובות על "ניהול זמן והתמודדות עם לחץ", הגב' שושי גולדברג מרחביה, ירושלים, על "תכנים עם בני ובנות נוער", הגב' אביגיל סלונים ממצפה רמון, הגב' חני פרידמן מאשדוד על "השלבים בארגון ופיתוח העשייה בשליחות", הגב' רחלי הבר מבאר שבע על "ניהול ומסירת שיעור מוצלח", הגב' חני ירס מיהוד על "לקיחת אחריות - מוגנות". 

בעת רעווא דרעווין נערך 'סדר ניגונים' חסידי עם המשפיעה הגב' אלפרוביץ. בסיום השבת נערך מעמד נוסף בהנחיית השליח מירי גורליק מחולון ובהמשך נערך ערב סיום עם ניצן גנץ לקראת החזרה הרגועה לבית ולשליחות. 

היה זה כינוס עוצמתי, חוויתי, מאיר, ורב תוכן - שהעניק כוחות גדולים ומשמעותיים לכל שליחה ושליחה. בסיום השבת הודו מאות השליחות לצעירי אגודת חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ולשליחות הרבי שעמלו רבות על תכנייה עשירה וגדושה - על הכינוס שבמרכזו שבת שלא תשכח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.